کد خبر : 1762955 | 31 خرداد 1400 ساعت 19:50 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

دانشگر و 100 روز دوری از ترکیب اصلی (عکس)

محمد دانشگر مدافع استقلال پس از حواشی پیش آمده در دیدار جام حذفی مقابل پیکان، دیگر نتوانست به ترکیب اصلی راه یابد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از حواشی و اتفاقاتی که برای محمدحسین مرادمند پیش آمد و چک های مدافع آبی پوشان به دست طلبکار افتاد و حتی حکم جلب او نیز صادر شد، گفته می شد که به دلیل عدم تمرکز این بازیکن، ممکن است مجیدی به جای او از محمد دانشگر در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.


با این وجود، مجیدی ترجیح داد باز هم از مرادمند استفاده کند تا او مقابل تیم سابقش به میدان برود و محمد دانشگر نیز از روی نیمکت تیم که به دلیل شرایط کرونایی به روی سکوها منتقل شده، کار را آغاز کند و شاهد تلاش هم تیمی هایش مقابل پدیده مشهد است.


در دیدار جام حذفی استقلال مقابل پیکان که منجر به درگیری محمد دانشگر با فرشید اسماعیلی و بهزاد غلامپور شد، مجیدی تصمیم گرفت تا او را از حضور در تمرینات محروم کند ولی پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا، مدافع تیمش را بخشید اما دانشگر را با خود به عربستان نبرد.


با این وجود، دانشگر در دو بازی گذشته استقلال مقابل پرسپولیس و صنعت نفت برای دقایقی به میدان رفت و هنوز در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفته است. از دیدار با پیکان که آخرین حضور در دانشگر در ترکیب اصلی بود، 100 روز گذشته است و این بازیکن با وجود بخشیده شدن از سوی مجیدی، هنوز از ابتدا برای استقلال به میدان نرفته است.

 

دیدگاه‌ها