کد خبر : 1762956 | 31 خرداد 1400 ساعت 19:54 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب کاپلو به جدایی سرخیو راموس از رئال

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، به نوعی در رابطه با جدایی سرخیو راموس از این تیم حق را به باشگاه داد.

واکنش جالب کاپلو به جدایی سرخیو راموس از رئال

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً و بعد از عدم توافق سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد این باشگاه خبر از جدایی کاپیتان خود بعد از 16 سال داد. در این بین سوالات زیادی در مورد اینکه آیا لوس بلانکوس تصمیم درستی در مورد سرخیو راموس اتخاذ کرده یا خیر مطرح شده و حالا فابیو کاپلو نیز به اظهار نظر درباره آن پرداخته است.

 

سرمربی سابق رئال مادرید در این باره گفت: "سن برای همه مسئله مهمی است و من نمی‌دانم آیا او می‌خواست به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود یا خیر. در مورد بازیکنی صحبت می‌کنم که برای من بسیار مهم بوده است و من کمک زیادی به او کرده ام. در واقع وقتی برای بار دوم به رئال مادرید رفتم او تازه به این تیم آمده بود.

 

 

1613260

 

 

راموس در موفقیت‌های رئال مادرید نقش اساسی داشته و هیچ کس منکر آن نیست اما شاید در 35 سالگی زمان مطالبات زیاد نیست."

 

با تمدید قرارداد لوکا مودریچ فصل آینده نیز شاهد مثلث او در کنار تونی کروس و کاسمیرو خواهیم بود. کاپلو در این باره گفت: "امروز مادرید جذاب ترین خط هافبک اروپا را در اختیار دارد. آنها موتور محرک تیم هستند. مطمئناً این سه نفر نمی توانند همه بازی ها را به طور کامل انجام دهند، آنها به استراحت نیاز خواهند داشت اما من فکر می کنم مادرید تیم خوبی دارد."

 

جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید: "زیدان در مادرید کارهای خارق العاده ای انجام داده است. او همه جام ها را برده است. او باعث شده تیم خیلی خوب بازی کند. اما واضح است که وقتی اعتماد افرادی که با آنها کار می کنید را نمی بینید طبیعتا دوست ندارید ادامه دهید. من هم همین کار را در میلان انجام دادم و با وجود کسب نتایج خوب احساس جالبی نداشتم و آن جا را ترک کردم."

 

 

1607397

دیدگاه‌ها