کد خبر : 1762961 | 31 خرداد 1400 ساعت 19:50 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

سزار آسپلیکوئتا:

چلسی باید الگوی تیم ملی اسپانیا باشد

سزار آسپلیکوئتا، مدافع باتجربه و اسپانیایی هنوز در انتظار قرار گرفتن در ترکیب لاروخا در رقابت های یورو 2020 است.

چلسی باید الگوی تیم ملی اسپانیا باشد

به گزارش "ورزش سه"، سزار آسپلیکوئتا بعد از سپری کردن فصلی درخشان در چلسی و فتح لیگ قهرمانان اروپا، جایی در اندیشه های لوییس انریکه نداشته و هنوز در رقابت های یورو 2020 به میدان نرفته است. اما سزار آسپلیکوئتا در مصاحبه ای مدعی شد سرنوشت چلسی در فصل گذشته درس های فراوانی برای او داشته و اسپانیا نیز نباید تا پایان تورنمنت برای رسیدن به اهداف خود تسلیم شود.

 

1307150

 

سزار آسپلیکوئتا گفت: "تمام 24 بازیکنی که اینجا در اردوی تیم ملی اسپانیا هستند، برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی و بازی کردن، تمرین کرده و مبارزه می کنند. در نهایت نیز این سرمربی است که در مورد ترکیب اصلی تصمیم می گیرد. من باید به بهترین شکل ممکن تمرین کرده و برای قرار گرفتن در بین 11 بازیکن اصلی مبارزه کنم. همه ما می خواهیم بازی کنیم، اما من در حال حاضر چیزی در مورد ترکیب دیدار مقابل اسلوواکی نمی دانم.

 

قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان به من آموخت که هرگز تسلیم نشوم. بسیاری از مردم فکر می کنند کار شما تمام شده و تسلیم شده ایم. در ژانویه همه فکر کردند که چلسی در لیگ قهرمانان شانسی برای کسب موفقیت نداشته و نمی توانیم در جمع چهار تیم برتر جدول لیگ برتر قرار بگیریم. اما این موفقیت ها به شما می آموزد که نباید هرگز تسلیم شوید. ما باید پیشرفت کنیم و به فکر بازی بعدی باشیم، زیرا این مسیر است و همه ما باید در یک جهت حرکت کنیم."

دیدگاه‌ها