کد خبر : 1762964 | 31 خرداد 1400 ساعت 20:17 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

تناقض در ادعای مدیرعامل باشگاه و بازیکن

چک برگشتی مرادمند واقعا به استقلال ربط دارد؟

احمد مددی مدعی است چک برگشت خورده محمدحسین مرادمند ربطی به باشگاه استقلال ندارد.

چک برگشتی مرادمند واقعا به استقلال ربط دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، موضوع برگشت خوردن چک محمدحسین مرادمند و حضور طلبکار وی با مامور نیروی انتظامی برای اجرای حکم جلب در اردوی استقلال یکی از اتفاقات جنجالی امروز بود.


مرادمند دو روز پیش در این خصوص مصاحبه ای با خبرنگار ما انجام داد و اعلام کرد که به خاطر مشکلات مالی استقلال در زمان انتقالش از شهرخودرو(پدیده) به جمع آبی پوشان حاضر شده 3 فقره چک مدت دار شخصی اش را به مسئولان مشهدی بدهد و قرار بوده باشگاه استقلال این مبلغ را تا پاییز و زمستان به حساب مرادمند واریز کنند. او می‌گوید استقلالی ها در این خصوص بد قولی کردند و به همین خاطر او به دردسر افتاده است.


در این خصوص فرهاد حمیداوی مالک سابق باشگاه شهرخودرو(پدیده) نیز چک های مرادمند را خرج کرده و به همین خاطر فردی که چک را در اختیار دارد با شکایت از مدافع استقلال توانسته حکم جلب او را دریافت کند.


از این رو امروز وقتی طلبکار برای جلب وی به اردوی استقلال رفت، فرهاد مجیدی پادرمیانی کرد تا موقتا مشکل حل شود. در این شرایط خیلی ها به مدیران استقلال حمله کردند و اعتقاد دارند احمد مددی مدیرعامل باشگاه عامل پیش آمدن چنین مشکلی است اما مددی ادعایی را مطرح می کند که اگر صحت داشته باشد، موضوع به باشگاه استقلال ارتباط پیدا نمی‌کند.


احمد مددی مدیرعامل استقلال امروز درباره جنجال چک برگشتی مرادمند گفت: «مرادمند 50درصد از قراردادش را دریافت کرده است. جالب است بدانید که چک رضایتنامه اش نیز از سوی باشگاه پرداخت نشده است. ما از طریق مشاور هیات مدیره آقای نامداری چک رضایتنامه را به مرادمند دادیم تا او به مسئولان پدیده بدهد اما او این چک ها را به مدیران باشگاه مشهدی نداد و چک شخصی اش را ارائه کرد. حالا چک شخصی او برگشت خورده مقصر باشگاه است؟ مرادمند باید حقایق را بگوید.»


این ادعای مددی می تواند یک جنجال بزرگ تر را در پی داشته باشد. مدیرعامل استقلال معتقد است که مرادمند پول رضایتنامه اش را از باشگاه استقلال گرفته و به باشگاه پدیده چک مدت دار داده و حالا این چک برگشت خورده است.


قطعا اگر ادعای مددی در این خصوص صحت داشته باشد، موضوع چک مرادمند مساله شخصی او است و ربطی به باشگاه پیدا نمی‌کند اما به هر حال مدافع استقلال ادعای دیگری دارد و معتقد است پولی بابت رضایتنامه اش از باشگاه دریافت نکرده  است.


قطعا این موضوع طی روزهای آینده ابعاد تازه ای پیدا خواهد کرد. خصوصا آنکه فردا قرار است فرهاد مجیدی با طلبکار مدافع تیمش دیدار کند و حتی گفته می‌شود سرمربی استقلال قول داده چک شخصی اش را به این فرد بدهد.

دیدگاه‌ها