کد خبر : 1762965 | 31 خرداد 1400 ساعت 20:17 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون:

باید بهتر از بازی مقابل انگلیس باشیم

اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند هنوز به صعود این تیم به دور حذفی یورو 2020 امیدوار است.

باید بهتر از بازی مقابل انگلیس باشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند با مقاومتی جانانه در استادیوم ومبلی موفق به کسب یک امتیاز برابر تیم ملی انگلیس شده و امیدهای خود را برای صعود به دور بعد زنده نگه داشت. اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند در آستانه دیدار برابر کرواسی مدعی شد آنها برای صعود به دور بعد باید با تمام توان در میدان حاضر شوند.

 

اندی رابرتسون گفت: "هم ما می خواهیم پیروز شویم و هدف جمهوری چک هم همین است، بنابراین یک بازی مهیج در انتظار همه خواهد بود. ما تا بازی آخر شانس صعود داریم و این همان هدف است که از همان ابتدا سعی کردیم به آن برسیم.

 

1614660

 

خوشبختانه برابر انگلیس به تساوی دست یافتیم و این نتیجه امیدهای ما را زنده نگه داشت. ما از این چالش پیش رو هیجان زده بوده و مشتاقانه منتظر این دیدار هستیم. اما به عملکرد مشابه یا حتی بهتر از دیدار برابر انگلیس نیاز خواهیم داشت تا سه امتیاز را به دست آورده و برای صعود به دور بعدی امیدوار بمانیم.

 

توضیح احساس بستن بازوبند کاپیتانی کشور و کاپیتان این بازیکنان بودن بسیار دشوار است و مانند دیگر بازیکنان، من از هر دقیقه بازی در تیم ملی اسکاتلند لذت برده ام. ما هنوز نمی خواهیم به خانه بازگردیم و تنها راه رسیدن به این یک نتیجه خوب برابر کرواسی است و ما همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. ما باید با تمام وجود تلاش کرده و از همه توان خود استفاده کنیم و امیدواریم این کافی باشد."

دیدگاه‌ها