کد خبر : 1762966 | 31 خرداد 1400 ساعت 20:27 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

ساوتگیت: چک تیم خوبی است که دست کم گرفته شد

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به تیمش درباره دیدار برابر جمهوری چک هشدار داد.

ساوتگیت: چک تیم خوبی است که دست کم گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شروع خوبی در رقابت‌های یورو داشت و موفق شد در بازی اول خود با یک گل از سد کرواسی عبور کند. با این حال عملکرد آنها در دیدار برابر اسکاتلند که با تساوی بدون گل به پایان رسید با انتقاداتی روبرو شد. تیم گرت ساوتگیت در حالی فردا به مصاف جمهوری‌چک خواهد رفت که تنها پیروزی می‌تواند آنها را به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد کند.

 

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از دیدار فردای تیمش مقابل چک گفت: "دو سال پیش ما با آنها در ومبلی بازی کرده بودیم که یک بازی کاملاً یک طرفه بود. پیشرفت آنها از آن زمان یک کار بزرگ برای مربی‌شان بوده است و فکر می کنم که چک اکنون تیم بسیار خوبی است. آنها با توپ بسیار خوب هستند و در ایجاد فشار نیز عالی عمل می کنند. فکر می کنم که آنها دست کم گرفته شده‌اند.

 

 

1614667

 

 

وقتی قرعه‌کشی انجام شد از بیرون همه در مورد بازی با اسکاتلند و یا کرواسی صحبت می کردند. من اما می دانستم که دیدار برابر جمهوری چک می تواند سخت ترین بازی ما باشد. همه آن چیزی که تاکنون در مسابقات از آنها دیده ام این مسئله را القا می کند."

 

مشکل انگلیس در فاز هجومی: "فکر می‌کنم مواردی وجود دارد که باید به صورت تیمی پیرامون آنها کار کنیم. این یک الگوی حمله جمعی است و فکر می‌کنم که در برابر اسکاتلند یک مشکل کاملا تاکتیکی داشتیم. این یک اعتبار بزرگ برای اسکاتلند است چرا که ما نتوانستیم این مشکل را برابر آنها حل کنیم و این تیم نیز بسیار خوب دفاع کرد. می دانیم که بازیکنان بسیار خطرناکی در اختیار داریم و مقابل چک با یک چالش تاکتیکی متفاوت روبرو هستیم."

 

عملکرد دفاعی: "دفاع ما به عنوان یک تیم عالی بوده است. من فکر می کنم ما در 15 مسابقه 5 گل خورده داشته ایم، بنابراین یک رکورد خارق العاده است. اما در آخرین بازی ها و احتمالاً در دو بازی دوستانه گروه کاملی نبودیم. باید بگویم که ما زمان آماده سازی بسیار کمی با تیم داشته ایم اما باید این راه حل ها را پیدا کنیم. "

 

 

1614666

دیدگاه‌ها