کد خبر : 1762969 | 31 خرداد 1400 ساعت 20:47 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

دالیچ: اسکاتلند با رابرتسون تیم خطرناکی است

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، معتقد است که آنها مقابل اسکاتلند کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

دالیچ: اسکاتلند با رابرتسون تیم خطرناکی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی تا به اینجای رقابت‌های یورو عملکرد ناامید کننده ای داشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. آنها در مسابقه اول خود از انگلیس شکست خوردند و در دیدار دوم به سختی یک امتیاز در برابر جمهوری چک به دست آوردند.

 

در واقع شرایط برای کرواسی به گونه ای رقم خورده که آنها برای صعود به مرحله بعدی رقابت های یورو به پیروزی در مسابقه فردا برابر اسکاتلند نیاز مبرم دارند. زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، پیش از این بازی گفت: "من می‌خواهم که همه از تیم ملی کرواسی حمایت کنند چرا که آنها شایسته اش هستند. آنها لایق حمایت به خاطر تمام کاری که برای فوتبال کرواسی انجام داده‌اند هستند. این عادلانه است و تا زمانی که ما فرصتی برای صعود داشته باشیم نیاز به حمایت داریم."

 

 

1614674

 

 

دالیچ درباره تقابل اسکاتلند گفت: "ما می‌دانیم که آنها از سمت اندی رابرتسون که کیفیت بسیار بالایی دارد بسیار خطرناک هستند. آنها همچنین به پرس کردن اعتقاد زیادی دارند اما ما باید به برنامه بازی خود پایبند باشیم؛ کاری که در در نیمه اول این دیدار برابر چک انجام ندادیم.

 

دفاع اسکاتلند در دیدار برابر انگلیس بسیار مستحکم بود و آنها چند موقعیت هم داشتند و به طور کلی خیلی خوب بازی کردند. در دیدار برابر چک اما آنها برای پیروزی شانس نداشتند. می دانیم که کار بسیار دشواری پیش روی ماست."

دیدگاه‌ها