کد خبر : 1762970 | 31 خرداد 1400 ساعت 20:45 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

مهدی قایدی؛ اینبار تاثیرگذاری در ثانیه صد و دهم

مهدی قایدی اولین توپی که لمس کرد را به پاس گل برای خودش تبدیل کرد.

مهدی قایدی؛ اینبار تاثیرگذاری در ثانیه صد و دهم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تکنیکی استقلالی‌ها اگرچه در بازی با پدیده جایی در ترکیب ثابت تیمش نداشت، اما فقط چند ثانیه بعد از ورود به زمین بار دیگر تاثیرگذاری اش را نشان داد.
مهدی قایدی بعد از دیدارهای مقدماتی جام جهانی در بحرین همراه با سایر ملی پوشان ایران به کشور برنگشت و چند روزی از فرهاد مجیدی اجازه گرفت تا به دوبی برود و استراحت کند. مهاجم تکنیکی استقلال بعد از استراحت چند روزه دیروز به محل تمرین رفت و  یک جلسه با آبی ها تمرین کرد.


به همین خاطر فرهاد مجیدی تصمیم گرفت قایدی را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار ندهد. در بین دو نیمه اما با توجه به گره خوردن کار برای استقلال، سرمربی آبی ها قایدی را به زمین فرستاد و البته نتیجه هم گرفت.


تنها 110 ثانیه بعد از ورود قایدی به زمین این بازیکن اولین توپ را در اختیار گرفت و با نفوذی زیبا خط دفاع پدیده را بهم ریخت. قایدی بعد از ورود به محوطه جریمه درست در جایی قرار داشت که شگردش شوتزنی از آنجا است. از سوی دیگر او می‌توانست در سوی دیگر میدان ارسلان مطهری را صاحب توپ کند تا او شوت نهایی را به سمت دروازه بزند. قایدی اما تصمیمی گرفت که جالب بود.


او با پشت پا آرمان رمضانی را صاحب توپ کرد و همین موضوع باعث فریب 4 مدافع پدیده شد. شوت‌ آرمانی رمضانی نیز به زیبایی تور دروازه پدیده را به لرزه در آورد تا قایدی بعد از 110 ثانیه با اولین لمس توپ اثرگذاری فوق العاده خود را در ترکیب استقلال نشان بدهد.

 

 

دیدگاه‌ها