کد خبر : 1762971 | 31 خرداد 1400 ساعت 20:51 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

گورتزکا: حالا 82 میلیون هوادار جای دکتر داریم!

لئون گورتزگا، ستاره خط میانی تیم ملی آلمان آماده درخشش در ترکیب ژرمن ها در یورو 2020 است.

گورتزکا: حالا 82 میلیون هوادار جای دکتر داریم!

به گزارش "ورزش سه"، لئون گورتزگا در دیدارهای ابتدایی تیم ملی آلمان در جام ملت های اروپا به علت مصدومیت غایب بود و حالا به نظر می رسد هافبک میانی بایرن مونیخ مشکلی برای همراهی تیم یوواخیم لوو در دیدار مقابل مجارستان ندارد. لئون گورتزگا در مصاحبه ای مدعی شد گروه آلمان دشوار است و آنها با برتری مقابل مجارستان به دنبال قطعی کردن صعود خود به دور بعدی رقابت های یورو 2020 هستند.

 

1535399

 

لئون گورتزگا، گفت: "هنگامی که قبل از آغاز مسابقات مورد معالج قرار گرفتم احساس بدی داشتم. اما ما زمان زیادی را صرف کردیم و حالا می توانم بگویم که حس می کنم در شرایط مناسبی قرار دارم و از حالا رقابت های یورو 2020 برای من آغاز می شود. تصمیم گیری در مورد بازی کردن مقابل فرانسه دشوار بود. اما من می دانستم که روزهایی طولانی در انتظار ما خواهد بود، به همین دلیل ترجیح دادم دو تا سه روز دیگر صبر کنم تا در بقیه مسابقات در شرایطی خوب در میدان حضور یابم.

 

من می خواهم از هواداران تیم ملی آلمان تشکر کنم و فضای ورزشگاه در دیدار مقابل پرتغال فوق العاده بود. اینجا در اردوی آلمان در کشور خودمان احساس خوبی داریم و پس از سپری شدن دوران سخت، مواجهه دوباره با 82 میلیون سرمربی تیم ملی به جای از 82 میلیون پزشک (ویروس شناس)، خوشحال کننده است.

 

ما در سخت ترین گروه مسابقات قرار داریم و مجارستان نیز یکی از بازی های دشوار است. آنها عملکرد خوبی در دو بازی اول ارائه داده اند و ما باید از خط دفاعی مجارستان عبور کنیم. باید پیروز شویم تا نگران اوضاع دیگر تیم ها در گروه های دیگر مسابقات نباشیم."

دیدگاه‌ها