کد خبر : 1762972 | 31 خرداد 1400 ساعت 20:52 | 30.5K بازدید | 8 دیدگاه

آرمان، زمینه ساز شادی تکراری فرهاد

فریم به فریم با مشت های گره کرده فرهاد (عکس)

آرمان رمضانی برای دومین بازی متوالی موفق شد برای استقلال گلزنی کند و زمینه ساز شادی های بی حد و حصر و مجیدی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه استقلال نیمه نخست را بدون خلق موقعیت خاصی به رختکن رفته بود و تنها در آخرین ثانیه بازی روی ضربه سر ارسلان مطهری تا آستانه گلزنی پیش رفته بودند و توپ او از روی خط دروازه برگشت داده شد، اما آبی پوشان نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند.


در آغاز نیمه دوم و با ورود مهدی قایدی به زمین مسابقه، خط حمله استقلال جان تازه ای گرفت و بارها به روی دروازه پدیده موقعیت های زیادی خلق کرد. در دقیقه 47 حرکت خوب قایدی و پاس او به رمضانی و شلیک دیدنی این بازیکن از پشت محوطه جریمه، گل اول بازی را برای آبی پوشان به ارمغان آورد.


رمضانی که در پایان نیم فصل نخست و طی انتقالی جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوسته بود، موفق شد برای دومین بار برای تیمش گلزنی کند. انتقال رمضانی به جمع شاگردان مجیدی که با انتقادات زیادی از سرمربی آبی پوشان همراه بود، حالا به بار نشسته است و قطعا فرهاد بابت این انتخابش، خوشحال و راضی است.


آرمان رمضانی که در دوران حضور در پرسپولیس تنها موفق شده بود یک پاس گل در لیگ قهرمانان آسیا به مهدی عبدی بدهد، در دیدار با صنعت نفت و در آخرین ثانیه بازی روی یک تیزهوشی و سماجت در تعقیب توپ، یک گل سه امتیازی به ثمر رساند و مجیدی بابت تعویض طلایی و خرید پرحاشیه اش، در پوست خود نمی گنجید.


دیر اضافه شدن قایدی به تمرینات و غیبت دیاباته باعث شد تا رمضانی این فرصت را به دست بیاورد تا برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود و پاسخ اعتماد مجیدی را بدهد. فرهاد که هنگام شلیک آرمان، مسیر توپ را تعقیب می کرد، با گلزنی شاگردش مشت هایش را گره کرد و به آسمان پرید تا شادی خاص خودش را بابت گلزنی رمضانی اینگونه نشان دهد.


بازیکنی که در پرسپولیس تأثیرگذار نبود و در تیم گل محمدی جایی نداشت، در انتقالی عجیب، غیرمنتظره و جنجالی راهی استقلال شد و حالا پس از 120 دقیقه حضور در پیراهن آبی پوشان، دومین گلش را به ثمر رساند تا نشان دهد برای اثبات شایستگی هایش، حسابی از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار است. قطعا شادی مجیدی و مشت های گره شده او، بابت این خرید جنجالی است که حسابی او را سربلند کرده است.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها