کد خبر : 1762981 | 01 تیر 1400 ساعت 17:10 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

کای هاورتز می تواند مثل زیدان شود

لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان سبک بازی کای هاورتز را با زین الدین زیدان مقایسه کرده است.

کای هاورتز می تواند مثل زیدان شود

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز، ستاره آلمانی و 22 ساله در دیدار این تیم مقابل پرتغال یکی از بهترین بازیکنان میدان بوده و نقش مهمی در برتری 2-4 ژرمن ها و بازگشت این تیم به رقابت های یورو 2020 ایفا کرد. لوتار ماتیوس، ستاره سابق خط میانی تیم ملی آلمان از شباهت های هاورتز با زین الدین زیدان سخن گفته و البته مدعی شد هاورتز در آینده باز هم باید بهتر از این عمل بکند.

 

1613942

 

لوتار ماتیوس گفت: "من کای هاورتز را از نظر مهارت، تکنیک، قدرت دید و پیش بینی وضعیت با زین الدین زیدان مقایسه می کنم. زیدان نیز زمانی که توپ را در اختیار داشت بازیکنی تند و تیز به نظر می رسید و به نظر من کای هاورتز هم می تواند مانند او عمل کند.

 

هاورتز می تواند در آینده با تمرینات ویژه گل های بیشتری به ثمر برساند و در حرکات سریع خود نیز پیشرفت کند. او دارای دید خوب، کنترل توپ بالا و تکنیک قابل ملاحظه ای است. علاوه بر این هاورتز هوشمندانه بازی کرده و از قدرت بدنی نیز خود به خوبی استفاده می کند. البته کای هاورتز هنوز در ابتدای راه است، اما این ویژگی های ظریف مشخص می کند که آیا او به اوج رسیده، آیا تبدیل یک بازیکن فوق العاده می شود یا فقط در حد یک بازیکن بسیار خوب باقی می ماند."

دیدگاه‌ها