کد خبر : 1762985 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:30 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

قشقایی شیراز صفر – خوشه طلایی صفر 

لیگ یک / شیرازی ها در نزدیکی منطقه ی خطر

دیدار قشقایی شیراز و خوشه طلایی ساوه با وجود تلاش دو تیم برای کسب سه امتیاز با نتیجه ی مساوی بدون گل پایان یافت.

لیگ یک / شیرازی ها در نزدیکی منطقه ی خطر  

به گزارش "ورزش سه"، برد در این دیدار هم به کار قشقایی می آمد که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند و هم خوشه طلایی که هدفش صعود به لیگ برتر است. با این حال نتیجه ای که در پایان بازی رقم خورد مساوی بدون گل بود. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز حملات پراکنده ای روی دروازه هم تدارک دیدند اما هیچ یک از حملات منجر به گل نشد. در این بازی هم همانند بازی قبلی خوشه طلایی اکبر میثاقیان از کنار زمین این تیم را هدایت می کرد به این خاطر که وحید بیاتلو محروم است. حرص و جوش خوردن های اکبر میثاقیان در کنار زمین دیدنی بود. 

 

قشقایی با این تساوی 34 امتیازی شد و هم چنان تیم پانزدهم جدول بشمار می رود. از آنجایی که چوکای تالش حریف خود را شکست داد و 32 امتیازی شد کار قشقایی در هفته های آتی برای ماندن در جدول بازی ها سخت خواهد شد. به خصوص که چوکا با فرشاد پیوس روند خوبی در هفته های اخیر داشته و در هفته های پایانی به تیم دیگری تبدیل شده است. خوشه طلایی هم با این تساوی 47 امتیازی شد و نتوانست فاصله امتیاز خود را با تیم های اول و دوم جدول کم کند. خوشه طلایی با دو امتیاز حساسی که در این دیدار از دست داد باید در هفته های آتی منتظر لغزش مدعیان باشد. به واقع از این پس صعود خوشه طلایی به اما و اگرهای زیادی بستگی خواهد داشت. 

 

قشقایی در حالی با خطر سقوط به دسته ی پایین تر هفته های پایانی را دنبال خواهد کرد که در دور برگشت تیم های مدعی چون مس کرمان را شکست داده بود.

دیدگاه‌ها