کد خبر : 1762989 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:30 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

هوادار تهران 4 – گل ریحان البرز یک 

لیگ یک / کامبک شاگردان عنایتی با 4 گل

شگفتی در بازی هوادار صدرنشین مسابقات و گل ریحان تیم سقوط کرده لیگ یک رقم نخورد. با اینکه نیمه ی اول این بازی به سود تیم گل ریحان پایان یافت.

لیگ یک / کامبک شاگردان عنایتی با 4 گل  

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تغییری که در کادر فنی تیم گل ریحان شکل گرفت بازیکنان این تیم در نیمه ی نخست بازی با هوادار شگفت انگیز فوتبال کردند و با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند. غلامرضا عنایتی که به هیچ وجه دوست نداشت سه امتیاز این دیدار را از دست دهد در بین دو نیمه به خوبی تیمش را تهییج کرد به طوریکه تیمش در نیمه ی دوم علاوه بر جبران گل خورده 3 گل دیگر هم به ثمر رساند تا در پایان با نتیجه 4-1 برنده شود. 

 

این شکست تغییری در سرنوشت تیم گل ریحان ایجاد نکرد به این خاطر که این تیم پیش تر به دسته ی دوم سقوط کرده بود اما هوادار 53 امتیازی شد و هم چنان صدر جدول بازی ها را در اختیار دارد. این برتری موجب شد تا تیم هوادار تفاضل گل خود را نسبت به تیم بادران بهتر کند. هفته ی پیش هم به سبب تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفته بود. 

 

تیم هوادار از زمانی که به صدر جدول صعود کرده این موقعیت را رها نکرده و به نظر می رسد در هفته های پایانی هم گزینه ی اول قهرمانی در این فصل از بازی ها باشد. غلامرضا عنایتی در حالی در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد که فصل گذشته هم بعد از حضور در هوادار این تیم را به یک تیم مدعی تبدیل کرده بود.  او این فصل اما از نظر مالی با بحران مواجه شد به طوریکه در تعطیلات زمستانی مجبور شد چند بازیکن خود را به تیم های دیگر بفروشد که یکی از آنها حمید کاظمی بود که اینروزها در تیم بادران نقش محوری ایفاء می کند. 

 

گل های تیم هوادار در این بازی توسط مجتبی محبوب مجاز – صادق رضانیا – سجاد دانایی و عرفان پورافراز به ثمر رسید. برای تیم گل ریحان هم امید جهانبخش گلزنی کرد.

دیدگاه‌ها