کد خبر : 1762991 | 31 خرداد 1400 ساعت 21:55 | 53.8K بازدید | 11 دیدگاه

بله، در اثاث کشی مصدوم شدم؛

میلیچ: اینجا نه پول دارند، نه روغن!

مدافع چپ کروات استقلال گلایه شدیدی نسبت به شرایط خود در این تیم کرد.

میلیچ: اینجا نه پول دارند، نه روغن!

به گزارش "ورزش سه"، هروویه میلیچ پس از برتری استقلال مقابل پدیده و دیداری که از روی سکوها نظاره‌گر آن بود، اظهار کرد: مهم‌ترین اتفاق برای ما برتری بود و این پیروزی، برای تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی اهمیت داشت. فکر می‌کنم اختلاف ما با تیم چهارم جدول به ۵ امتیاز رسید و امیدوارم در هفته‌های باقی مانده نیز این مبارزه را ادامه دهیم و به جایگاه مناسبی برسیم.

 

او در خصوص وضعیتی که با باشگاه استقلال دارد، ابراز کرد: راجع به وضعیتم چه چیزی بگویم؟ ۷-۶ هفته گذشته و فکر می‌کنم اسم چنین رفتاری با من، «بی‌احترامی» است. راجع به جزئیات الان نمی‌توانم صحبت کنم، اما می‌توانم به موقع تمام این مسائل را روی کاغذ بیاورم. حتی امروز به باشگاه رفتم تا راجع به پول بلیت‌هایی که خودم از جیبم دادم، صحبت کنم که انگار قرار نیست آنها نیز به من پرداخت شود.

 

مدافع چپ کروات استقلال ادامه داد: خیلی مسائل از خودم در برخی روزنامه‌ها و رسانه‌ها می‌بینم که واقعا صحت ندارد، اما واقعا الان می‌توانید از من بپرسید که چه کسی استقلال را دوست دارد و چه کسی دوست ندارد. به نظرم معیار خوبی شده‌ام و می‌توانم تشخیص دهم چه اخباری صحت دارد یا خیر.

 

میلیچ درباره اینکه صالح مصطفوی، مربی استقلال عنوان کرده او در اثاث‌کشی مصدوم شده است، گفت: بله، یکی از دلایل اصلی مصدومیتم بخاطر اثاث‌کشی در تهران بود.

 

او یادآور شد: من حتی قبل از این مصدومیتم سراغ ماساژور تیم رفتم تا من را ماساژ بدهد چون وقتی به ایران رسیدم، هتل بنده مشخص نبود، اثاث‌کشی داشتم و نتوانستم به درستی استراحت کنم ولی ماساژور تیم به من گفت حتی روغن برای ماساژ دادن هم نداریم! الان هم برای بازی کردن احتمال بالای مصدومیت وجود دارد چون مدام زمین و محل تمرین ما جابجا می‌شود و این اتفاق نه فقط برای من، بلکه همه بازیکنان را در معرض مصدومیت قرار می‌دهد.

 

مدافع چپ کروات استقلال اضافه کرد: برتری در مسابقه امروز، برد ۲ بر صفر نبود، خیلی ارزش بیشتری داشت چون در چنین وضعیتی که تیم، مربی و بازیکنان دارد، برای استقلال و هواداران جنگیدند و کاراکتر و شخصیت خودشان را نسبت به باشگاه ثابت کردند.

دیدگاه‌ها