کد خبر : 1762995 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:30 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

خیبر خرم آباد صفر – شاهین شهرداری بوشهر یک 

لیگ یک / شاهین متخصص پیروزی در دقایق پایانی

شاهین شهرداری بوشهر یک بار دیگر حریف خود را در دقایق پایانی شکست داد تا هم چنان در کورس صعود به لیگ برتر باقی بماند.

لیگ یک / شاهین متخصص پیروزی در دقایق پایانی 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار خیبر خرم آباد در برابر شاهین شهرداری بوشهر در حالی آغاز شد که تیم عبدالله ویسی پیش از این بازی امیدهای صعود را از دست داده بود؛ به این خاطر که اختلاف امتیاز این تیم با تیم های اول و دوم جدول به 8 امتیاز افزایش پیدا کرده بود. با این حال خیبر در این بازی خانگی قصد کسب سه امتیاز را داشت. 

 

نیمه ی اول بازی هیچ نتیجه ای برای دو تیم به خصوص تیم میزبان به همراه نداشت و به نوعی می توان گفت حملات بدون ثمر بود. شاهین شهرداری بوشهر که خوب می دانست برای مدعی ماندن باید سه امتیاز بازی را از آن خود کند روی ضد حملات برنامه داشت به گل برسد که در نهایت در دقیقه ی 85 به این مهم دست پیدا کرد و زننده ی گل شاهین میلاد صارمی کاپیتان شاهین بود. البته همان طور که اشاره شد در نیمه ی دوم خیبر برای رسیدن به سه امتیاز این بازی حملاتی را روی دروازه ی شاهن تدارک دید و حتی معتقد بود در دقیقه ی 78 بازی داور باید به سود این تیم پنالتی اعلام می کرد که داور چنین نظری نداشت. در نهایت شاهین با همین یک گل بازی را به سود خود به پایان برد تا در کورس صعود باقی بماند. 

 

شاهین شهرداری بوشهر با این پیروزی ارزشمند 49 امتیازی شد تا هم چنان شانس صعود به لیگ برتر داشته باشد. اما خیبر خرم آباد 42 امتیاز باقی ماند و باید گفت دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و باید فصل آینده برای صعود برنامه ریزی کند.

 

1614773

دیدگاه‌ها