کد خبر : 1763008 | 31 خرداد 1400 ساعت 22:39 | 212.5K بازدید | 4 دیدگاه

چهره های درهم، بدون روحیه و روی دور باخت

تیم ملی والیبال به خودش بی‌احترامی کرد!

تیم ملی والیبال دیروز یکی از بدترین بازی های تاریخ خود در لیگ ملت ها را برابر فرانسه با شکست 3-0 به پایان رساند.

تیم ملی والیبال به خودش بی‌احترامی کرد! 

به گزارش "ورزش سه"، "برای اولین بار از بازی در تیم ملی شرمنده شدم و من فکر می کنم همه بازیکنان احساس یکسانی دارند. امروز خودمان به خودمان بی احترامی کردیم و اجازه دادیم که بازیکنان فرانسه در زمین راه بروند و بخندند و به ما بی احترامی کنند! اگر در آینده مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی در آینده نداریم." 


این ها بخشی از صحبت های میلاد عبادی پور بعد از شکست سنگین تیم ملی والیبال ایران برابر فرانسه است. بازیکنی که در غیاب سعید معروف در ترکیب اصلی این بازی، کاپیتان تیم به حساب می آمد، اظهارات جالب، کم نظیر و قابل توجهی را بر زبان آورده است. این صحبت ها شاید گویای همه اتفاقاتی که امروز در بازی ایران و فرانسه رقم خورد باشد و آن هایی هم که بازی را تماشا نکردند، با خواندن و شنیدن این صحبت های عبادی پور متوجه می شوند که تیم ملی ایران اصلا روز خوبی برابر خروس ها نداشت.

 

1614747


با اینکه پیش از این بازی هم ایران در 7 بازی شکست خورده بود، اما در هیچ کدام از بازی ها اینقدر از پیش باخته نبود و با روحیه بالاتری تا لحظه آخر برای پیروزی می جنگید. امروز اما شرایط متفاوتی را در زمین شاهد بودیم. از چهره بازیکنان می شد فهمید که باخت های متوالی روحیه شان را تضعیف کرده و از قرنطینه یک ماهه در ریمینی ایتالیا حسابی خسته و درمانده شده اند. 


آلکنو  با سنت شکنی دست به تغییری بزرگ در ترکیب اصلی خود زده بود و جواد کریمی را به جای سعید معروف در پست پاسور در کنار دیگر بازیکنانی که تیم اول آلکنو را تشکیل می دهند، وارد زمین کرد. این تغییر نه تنها اثر مثبتی در روند تیم ملی نداشت، بلکه باعث شد با ورود معروف به زمین هم چیزی تغییر نکند. همچنین بازگشت امیر غفور به زمین بعد از 11 بازی غیبت هم تاثیر چندان مثبتی روی تیم نداشت. 

 

1614745


ایران شاید یکی از بدترین بازی های تاریخ خود در لیگ جهانی و لیگ ملت ها را امروز برابر فرانسه سپری کرد و در اواخر همه ست ها شانسی برای پیروزی خود نمی دید. هم آلکنو، هم بازیکنان ذخیره و هم آن هایی که در زمین بودند، با چهره هایی کاملا درهم به تصویر کشیده می شدند؛ اتفاقاتی نوید روزهای خوبی را برای تیم ملی نمی دهد. 


وقتی بعد از آن دو شکست ابتدایی برابر ژاپن و روسیه، تیم آلکنو اوج گرفته بود و ملی پوشان یکی پس از دیگری رقبا را شکست می دادند، علاقه مندان به والیبال هم به سرمربی روسی و هم به تیم ملی والیبال امیدوار شده بودند و حتی برخی کارشناسان صحبت از شانس ایران برای گرفتن مدال در این رقابت ها می کردند، اما بعد از 5 برد متوالی ترمز ایران طوری کشیده شد که دیگر راهی برای حرکت دوباره نیست. 


حالا فقط دو بازی برابر لهستان و آرژانتین باقی مانده. ایران در این دو بازی نه تنها برای حیثیت و بهبود جایگاه خود در لیگ ملت های 2021 خواهد جنگید؛ بلکه باید روحیه از دست رفته خود را دوباره بازیابی کند و با شکلی خیلی بهتر از این تورنمنت را به پایان برسد چون بعد از بازگشت دیگر هیچ فرصتی برای محک خوردن تیم تحت هدایت ولادیمیر آلکنو قبل از المپیک توکیو وجود نخواهد داشت.

 

1614746

دیدگاه‌ها