کد خبر : 1763021 | 31 خرداد 1400 ساعت 22:57 | 162.7K بازدید | 28 دیدگاه

کفش فوتبال جفتی 10 میلیون تومان است 

پیغام فرشید اسماعیلی به پرسپولیسی ها

یک روز تمرین شرق شهر است، یک روز غرب شهر است. بازیکن تا ساعت 11 منتظر است که بگویند تمرین فردا کجاست! چنین چیزی را در کدام باشگاه دیدید؟

پیغام فرشید اسماعیلی به پرسپولیسی ها 

به گزارش ورزش سه، هافبک استقلال به انتقاد شدید از مدیریت باشگاه پرداخت. فرشید اسماعیلی که به دلیل مصدومیت در بازی امشب تیمش حضور نداشت در جمع خبرنگاران از نحوه اداره استقلال گلایه کرد. 

 

آقای مددی شما دشمن ما نیستید

 

فکر می کنم که در این یک ماه خیلی مشکلات داشتیم. آقای مددی عزیز شما مدیرعامل ما هستید و دشمن ما نیستید که؟! فرقی برای ما نمی کند که چه کسی باشد. ما می خواهیم که مشکلات حل شود. بازیکنان کوچک ترین کار را می کنند، سریع به کمیته انضباطی دعوت می کنید؛ خب بازیکن ذهنش اش درگیر است!

 

هر کاری می کنیم سریع کمیته انضباطی!

 

آقا فرهاد حرف بچه ها را می زند و مشکلی ندارد. هر کسی باشد برای ما فرقی نمی کند. آقا بیا کارت را انجام بده. تا الان چه کار کرده ای برای باشگاه؟! این همه پول به باشگاه آمده ولی دریافتی بازیکنان 30-40-50 درصد است. من به یک جایی رسیدم که اصلا پول برایم مهم نیست ولی امکانات برایمان درست کنند. فرشید اسماعیلی 37 درصد گرفته و 6 بازی به پایان لیگ مانده، آیا این درست است؟ آقای مددی مدیرعامل باشگاهی و بیا کارت را بکن ما با آقای مددی که دعوا نداریم. هر کاری می کنیم، کمیته انضباطی، کمیته انضباطی، کمیته انضباطی... خودم خبر ندارم در کمیته انضباطی به جای من امضا کرده اند!

 

پرسپولیسی ها امکانات ما را ببینند

 

من به بازیکنان پرسپولیس می گویم که بیایید امکانات ما را ببینید. ما فوتبالیست هستیم و باید همدیگر را درک کنیم. قرار نیست که کمال کامیابی نیا یک حرفی بزند، سید جلال حسینی یک حرف دیگر. شما بیایید امکانات ما را ببینید؛ اگر توانستید با این امکانات فوتبال بازی کنید من به شما جایزه می دهم.

 

بازیکن داریم که کفش تمرین ندارد

 

بازیکن داریم که کفش تمرین ندارد. یک روز تمرین شرق شهر است، یک روز غرب شهر است. بازیکن تا ساعت 11 منتظر است که بگویند تمرین فردا کجاست! چنین چیزی را در کدام باشگاه دیدید؟

 

مرادمند روی تاریخ پرداخت ها حساب باز کرده بود

 

وی در مورد مرادمند که به دلیل پاس نشدن چک اش، حکم جلب برایش گرفته بودند، گفت: مگر می شود  فوتبالیست 250 میلیون تومان نداشته باشد که چک اش را پاس کند! من با حسین صحبت کرده ام؛ طبق تاریخی هایی که در قرارداد قید شده که به او پول خواهند داد، بنده خدا روی این تاریخ ها حساب باز می کند. خیلی مرد بوده که چک خود را به باشگاه پدیده داده است.

 

ذهن مردم را با شیخ درگیر کرده اند

 

هر روز با این ذهن مردم را درگیر می کنند که شیخ می آید، شیخ نمی آید! شیخ ترکیه است، کرونا هم که بهانه خوبی است. 


حساب دعوت به کمیته انضباطی از دستم در رفته!

 

نمی دانم چند بار به کمیته انضباطی دعوت شده ام، دیگر حسابش از دستم در رفته است! هر موقع حرف می زنیم مردم فکر می کنند که مشکل مالی است. من امروز به خاطر مصدومیت بازی نکردم ولی فکر می کنند که بخاطر مشکلات مالی سر تمرین نرفته ام. حداقل یک امکانات خوب بدهند که ما ذهن مان آرامش داشته باشد.

 

استقلال به همه جا بدهکار است

 

کفش را یک میلیون می خریدیم الان باید 10 میلیون بدهیم. پول کمی نیست. استقلال به همه جا بدهکار است. هتل راهمان نمی دهند؛ زمین تهرانسر می رویم، راهمان نمی دهند. اصلا من مانده ام که یعنی چه! دیشب هتل استقلال بودیم و یک مشکلی هایی هم بود اگر آمار بگیرید. من از فرزاد مجیدی خواهش می کنم که حرف بزند؛ خیلی چیزها را به مردم بگوید.

دیدگاه‌ها