کد خبر : 1763023 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:10 | 40.5K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیم مهم سرمربی تیم ملی آرژانتین در مورد مسی

منابع آرژانتینی خبر دادند که لیونل مسی در دو بازی بعدی این تیم در دور گروهی کوپا آمه ریکا استراحت خواهد کرد.

تصمیم مهم سرمربی تیم ملی آرژانتین در مورد مسی

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین دور گروهی رقابت‌های کوپا آمه ریکا را با توقف مقابل شیلی آغاز کرد. با این حال آنها در مسابقه بعدی خود با یک گل از سد اروگوئه عبور کردند تا شانس شان برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها افزایش پیدا کند.

 

لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین، در دو بازی گذشته این تیم مقابل شیلی و اروگوئه به طور کامل در میدان حضور داشت. در همین راستا اکنون TYC Sports گزارش داده که توافقی میان لئو مسی و سرمربی تیم ملی آرژانتین یعنی لیونل اسکالونی شکل گرفته است.

 

 

1614757

 

 

بر این اساس لیونل اسکالونی تصمیم گرفته که در دو بازی بعدی آرژانتین در مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه ریکا از لیونل مسی در ترکیب اصلی خود استفاده نکند تا این بازیکن برای مراحل بعدی که از اهمیت بیشتری هم برخوردار خواهد بود، کاملا آماده باشد. البته در این گزارش ادعا شده که در صورت گره خوردن کار آرژانتین در دو بازی بعدی مرحله گروهی اسکالونی از مسی به عنوان یار تعویضی استفاده خواهد کرد.

 

بزرگترین ناکامی لیونل مسی در دوران فوتبال خود عدم کسب جام با تیم ملی آرژانتین بود و حالا او امیدوار است در رقابتهای کوپا آمه ریکای امسال بالاخره این طلسم را بشکند.

دیدگاه‌ها