کد خبر : 1763024 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:30 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال خوزستان صفر – فجر سپاسی صفر 

لیگ یک / فجر سپاسی سر بزنگاه کم آورد

دیدار حساس استقلال خوزستان – فجر سپاسی شیراز با نتیجه ی مساوی بدون گل پایان یافت.

لیگ یک / فجر سپاسی سر بزنگاه کم آورد  

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه ای که در این بازی رقم خورد به سود مدعیان به خصوص تیم های اول و دوم جدول تمام شد چرا که فجر سپاسی با پیروزی در این دیدار می توانست 50 امتیازی شود و در فاصله ی سه امتیازی با دو تیم هوادار و بادران به کار ادامه دهد اما اکنون 48 امتیازی است و 5 امتیاز با دو تیم مدعی جدول اختلاف دارد. 

 

استقلال خوزستان خیلی ضرورتی به برد در این دیدار نمی دید به این خاطر که هفته ی پیش امیدهای صعود به لیگ برتر را از دست داده بود. البته امیر خلیفه اصل تلاش کرد تا تیمش را برای پیروزی در این دیدار تهییج کند اما آنچه که دیده شد تلاش های استقلال خوزستان برای رسیدن به سه امتیاز بازی کافی نبود ودر نقطه ی مقابل تیم فجر سپاسی هم نتوانست از حملاتی که طراحی کرد نتیجه ی مثبتی بگیرد و دو امتیاز مهم و حیاتی را از دست داد. 

 

اعلام محرومیت یکی از بازیکنان فجر سپاسی صبح روز بازی با استقلال خوزستان بد جوری شیرازی ها را بهم ریخت و حتی موجب واکنش کلانتری، سرمربی تیم هم شد. به هر صورت در یک بزنگاه مهم فجر سپاسی دو امتیاز حساس و حیاتی را از دست داد تا کارش برای صعود سخت و به اما و اگر وابسته شود. استقلال خوزستان هم از جمله تیم هایی است که از کورس صعود به طور کامل عقب افتاده. هم اکنون اختلاف امتیاز این تیم با تیم های اول و دوم جدول 10 امتیاز است. فوتبال ادامه دارد. هم برای استقلال خوزستان و هم دیگر تیم هایی که شایسته ی صعود به لیگ برتر بودند. در یک چشم بهم زدن فصل جدید بازی ها از راه خواهد رسید و تیم های مدعی می توانند دوباره صعود به لیگ برتر را برنامه ریزی کنند.

دیدگاه‌ها