کد خبر : 1763029 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:26 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش شوچنکو به شکست ناامید کننده برابر اتریش

آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین، می‌گوید تیمش در مقابل اتریش فاقد انرژی کافی بوده است

واکنش شوچنکو به شکست ناامید کننده برابر اتریش

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اوکراین امشب با یک گل از اتریش شکست خورد تا سه امتیازی باقی بماند.‌ اوکراین با این باخت در رده سوم گروه خود قرار گرفت و حالا باید منتظر نتایج سایر گروه ها باقی بماند تا شاید برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم سوم شانس داشته باشد.

 

آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین، بعد از شکست تیمش مقابل اتریش گفت: " این یک بازی فوق العاده دشوار بود؛ به خصوص به لحاظ بدنی. ما در دوئل های انفرادی عملکرد خوبی نداشتیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. من امروز تیمم را فاقد انرژی دیدم.

 

بازیکنان ما در نیمه دوم تمام توان خود را به کار گرفتند اما گاهی اوقات شما هر کاری که انجام می دهید شرایط خوب پیش نمی‌رود. ما در میانه میدان یک توپ ساده را از دست داده و سپس کرنر و بعد آن گل را دریافت کردیم. بعد از آن گل نیز ما دیگر فرصت آنچنانی برای بازگشت بازی پیدا نکردیم."

 

 

1614763

 

 

الکساندر زینچنکو، ستاره تیم ملی اوکراین، نیز گفت: "به نظر من مسائل بدنی دلیل اصلی باخت ما به اتریش نبود. فکر می‌کنم که این شکست بیشتر به ذهنیت مربوط می‌شد. ما باید در زمین برنده باشیم و سعی کنیم که در دوئل های انفرادی پیروز شویم اما اکنون باید سطح خود را بپذیریم. امیدوار خواهیم ماند اما فکر می‌کنم که شانس زیادی وجود ندارد. حالا تنها باید منتظر بمانیم تا ببینیم در بازی‌های دیگر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد."

 

 

1614762

دیدگاه‌ها