کد خبر : 1763032 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:35 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان پریشیچ:

امیدوارم فردا کرواسی متفاوتی را ببینیم

ایوان پریشیچ، ستاره تیم ملی کرواسی، ابراز امیدواری کرد که آنها با یک عملکرد خوب مقابل اسکاتلند پیروزی برسند.

امیدوارم فردا کرواسی متفاوتی را ببینیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گمان می‌شد فینالیست رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه یعنی کرواسی در مسابقات یورو نیز به عنوان یک مدعی ظاهر شود اما آن ها تا به اینجا عملکرد ناامید کننده ای داشته اند و از دو مسابقه ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند.

 

کرواسی در مسابقه اول خود عملکرد پرانتقادی به نمایش گذاشت با یک گل برابر انگلیس شکست خورد. آنها همچنین در مسابقه دوم و در حالی که ابتدا با یک گل از جمهوری چک عقب افتاده بودند نیز به زحمت کار را به تساوی کشاندند و یک امتیاز کسب کردند.

 

 

1614770

 

 

اما کرواسی فرداشب در مسابقه ای سرنوشت ساز به مصاف دیگر تیم یک امتیازی گروه یعنی اسکاتلند خواهد رفت. تیم زلاتکو دالیچ برای امیدوار ماندن به صعود به پیروزی در مسابقه فردا نیاز مبرم دارد. ایوان پریشیچ، ستاره تیم ملی کرواسی، پیش از این مسابقه گفت: " امیدوارم که فردا شاهد کرواسی متفاوتی در زمین باشیم. اسکاتلند نیز انگیزه خواهد داشت و من انتظار دارم یک مسابقه خوب برگزار شود اما امیدوارم بتوانیم پیروز شویم و این بازی را پشت سر بگذاریم.

 

اسکاتلند در مقابل هواداران خود بازی می کند و بیشترین تلاش را انجام خواهد داد. با این حال همه چیز به ما و عملکردی که ارائه خواهیم داد بستگی دارد."

دیدگاه‌ها