کد خبر : 1763044 | 01 تیر 1400 ساعت 01:21 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

روسیه 1-4 دانمارک: تپش دوباره قلب وایکینگ‌ها

دانمارک با پیروزی 4-1 مقابل روسیه، به مرحله بعد رقابت های یورو 2020 صعود کرد.

روسیه 1-4 دانمارک: تپش دوباره قلب وایکینگ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دانمارک که در دو دیدار ابتدایی اش در رقابت های یورو 2020 شکست خورده بود، امشب با یک پیروزی پرگل توانست صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این بازیکنان دانمارک بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 38 به گل رسیدند. روی پاس امیل هویبرگ بود که دامسگارد پشت محوطه جریمه روسیه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان دانمارک بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را برتری دانمارکی ها آغاز شد و سرانجام در دقیقه 58 این تیم به گل دوم رسید. روی پاس رو به عقب اشتباه از زوبنین بود که توپ مقابل دروازه به یوسف پولسن رسید و او هم دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

 

1614803

 

بعد از این گل روس ها پیش کشیدند و در دقیقه 68 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که آرتم زیوبا آن را تبدیل به گل کرد.

در حالی که روس‌ها در تلاش بودند تا به گل تساوی برسند، دانمارک در دقیقه 79 به گل سوم دست پیدا کرد. روی یک حمله همه جانبه از دانمارکی ها و دفع ناقص مدافعان روسیه، توپ پشت محوطه جریمه به کریستینسن رسید و او هم با یک شوت غیرقابل مهار دروازه حریف را باز کرد.

 

1614802

 

این هم پایان کار نبود و در دقیقه 82، دانمارک به گل چهارم رسید. این بار روی یک ضدحمله بود که هویبرگ پشت محوطه جریمه ماهله را صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه دقیق، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

در دقایق پایانی هم این دانمارکی ها بودند که نمایش بهتری داشتند اما در نهایت توپ دیگری ازخط دروازه ها عبور نکرد و دانمارک با برتری 4-1 راهی مرحله بعد شد.

دیدگاه‌ها