کد خبر : 1763052 | 01 تیر 1400 ساعت 02:52 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

شلیک مهار ناپذیر کریستنسن ترند توئیتر شد (عکس)

مدافع جوان تیم چلسی شب درخشانی را با پیراهن تیم ملی کشورش پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک پس از متحمل شدن دو شکست در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی یورو 2020 در سومین دیدار مقابل روسیه قرار گرفت. با توجه به شرایط جدول، دانمارکی ها شانس صعود کمی به عنوان تیم دوم داشتند و برای عملی شدن این اتفاق چندین اما و اگر لازم بود.

آنها بدون توجه به شرایط موجود، با انگیزه ای مثال زدنی در طول نود دقیقه فقط به سمت دروازه روسیه حمله کردند و نتیجه این تاکتیک پیروزی 4 بر یک بود؛ پیروزی که با توجه به شکست 2 بر صفر فنلاند مقابل بلژیک باعث صعود دانمارک به عنوان تیم دوم شد.

 

1614811

 

1614810

 

گل سوم دانمارک بی شک زیباترین گل این بازی بود و تردیدی هم وجود ندارد که یکی از زیباترین گل های کل یورو 2020 خواهد بود. در حالی که پس از گل شدن پنالتی زیوبا، روسیه به دنبال زدن گل دوم و به تساوی کشاندن بازی بود، دانمارکی ها حملات خود را شدت بخشیدند اما درخشش سافونوف بارها مانع از فروپاشی دروازه روس ها شد.

 

1614812

کریستینسن بعد از گل با دست عدد 10 را نشان داد و به این ترتیب گلش را به کریستین اریکسن تقدیم کرد.

 

در یکی از همین حملات و پس از اینکه دروازه بان روسیه دو بار پیاپی و در عرض کمتر از 5 ثانیه، با سیوهایی دیدنی دروازه تیمش را نجات داد، توپ پشت محوطه جریمه مقابل اندریاس کریستنسن قرار گرفت و این بازیکن با یک شلیک سنگین و غیر قابل مهار، دروازه روسیه را نشانه گرفت؛ شوت مدافع دانمارکی ها با وجود اینکه در زاویه شیرجه سافونوف قرار داشت اما به قدری قدرت و شدت داشت که گلر روس ها نتوانست مسیر آن را به خارج از دروازه منحرف کند.

بلافاصله پس از به ثمر رسیدن این گل، شاهد ترند شدن آن در توئیتر بودیم. تنها چند دقیقه زمان نیاز بود تا هزاران بار ویدیوی سوپر گل کریستنسن با هشتگ #what_a_Goal (چه گلی...) توسط کاربران این شبکه اجتماعی بازنشر شده و مورد تمجدید قرار بگیرد.

 

1614813

اندریاس کریستنسن در پایان بازی امشب، به عنوان بازیکن برتر زمین هم انتخاب شده و جایزه ویژه یوفا را دریافت کرد.

 

 

دیدگاه‌ها