کد خبر : 1763060 | 01 تیر 1400 ساعت 08:35 | 20.5K بازدید | 2 دیدگاه

پورتو در غیاب طارمی استارت زد

دور جدید تمرینات تیم پورتو از روز گذشته آغاز شد. چند بازیکن ملی پوش از جمله مهدی طارمی در تمرینات حضور ندارند.

پورتو در غیاب طارمی استارت زد 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی به تازگی از بازی های تیم ملی در منامه به تهران بازگشته و دیگر ملی پوشان پورتو هم مشغول همراهی تیم های خود در یورو هستند. با این حال سرجیو کونسیسائو از دیروز تمرینات آماده سازی تیمش را آغاز کرده تا پورتو را برای فصل جدید مسابقات آماده کند. 

 

پورتو در فصلی که گذشت به مقام دومی درلیگ برتر پرتغال دست یافت و بدون شک تلاش خواهد کرد در فصل پیش رو بر سکوی نخست تکیه بزند. سرجیو کونسیسائو که خود به تازگی قراردادش را با تیم پورتو تمدید کرده در مورد وضعیت مهدی طارمی خطاب به خبرنگاران گفت: مهدی سه فصل دیگر با ما قرارداد دارد و قطعا در فصل پیش رو در کنار ما خواهد بود. 

 

مهدی طارمی در فصلی که گذشت با 16 گل و 11 پاس گل موثرترین بازیکن پورتو بوده و سرجیو کونسیسائو روی حفظ او برای فصل پیش رو تاکید زیادی داشت. هم چنین گل مهدی طارمی به تیم چلسی به عنوان زیباترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است. تیم پورتو در فصل نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن را از دست داده است که یکی از آنها موسی مارگا است که در خط حمله بازی می کرد و به تیم الهلال ملحق شده؛ بر اساس اعلام باشگاه به زودی چند بازیکن جدید به ترکیب تیم ملحق خواهند شد.

دیدگاه‌ها