کد خبر : 1763069 | 01 تیر 1400 ساعت 09:34 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

اصلا تمرکز لازم برای گلزنی را نداریم؛

ویسی: 30 سال هستم و چنین چیزهایی ندیده‌ام

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد پس از شکست تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد که تجربه زیادی در فوتبال دارد و در این سال‌ها چیزی به نام کم‌کاری و تبانی ندیده است.

ویسی: 30 سال هستم و چنین چیزهایی ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه" عبدالله ویسی پس از شکست خانگی تیمش شب گذشته مقابل شاهین شهرداری بوشهر و از دست رفتن شانس صعود به لیگ برتر، در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط بازی و تیمش گفت: تیم ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و تاوان این را دادیم که از موقعیت‌های زیاد استفاده نکردیم و به گل نرسیدیم؛ یک توپ به 18 قدم ما آمد و همان هم گل شد. فوتبال همین است و بازی که باید با تفاضل گل می‌بردیم را باختیم.

 

ویسی درباره ناکامی‌های سریالی تیمش در گلزنی این‌طور پاسخ داد: بچه‌های ما تلاش خودشان را کردند اما تمرکز لازم را برای پیروزی نداشتیم؛ همه کاری انجام می‌دهیم اما تمرکز لازم را برای گلزنی نداریم و در چهار بازی آخر فقط یک گل زده‌ایم.

 

سرمربی خیبر خرم آباد درباره این‌که منظور او از تمرکز، کم‌کاری بازیکنان است، واکنش تندی داشت و این مسئله را قویاً رد کرد و گفت: این صحبت‌ها برای من هرز است، فوتبالیست قراداد دارد و با تمام وجود تلاش می‌کند شاید تمرکز لازم را نداشته باشد ولی تا حالا فوتبالیستی ندیده‌ام که نخواهد بازی کند؛ 30 سال در فوتبال هستم و چنین چیزی ندیده‌ام و باور نمی‌کنم.

 

عبدالله ویسی سرمربی باتجربه خیبری‌ها در بخش پایانی صحبت‌های خود با ابراز تاسف بابت جا ماندن تیمش از کورس رقابت صعود به لیگ برتر اذعان داشت: با تمام وجود در دیدارهای باقیمانده و جام حذفی بازی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها