کد خبر : 1763070 | 01 تیر 1400 ساعت 09:36 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مردم خونگرم لرستان به من محبت دارند؛

مهابادی: اگر خدا بخواهد، شاهین لیگ برتری می‌شود

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ابراز امیدواری کرد تیمش با حفظ روند کنونی بتواند به لیگ برتر در پایان فصل صعود کند.

مهابادی: اگر خدا بخواهد، شاهین لیگ برتری می‌شود

به گزارش "ورزش سه" پس از کسب پیروزی ارزشمند و 6 امتیازی شاهین شهرداری بوشهر در خرم‌آباد و در جدال با خیبر که خود یکی از مدعیان صعود به شمار می‌آمد، داوود مهابادی در جمع خبرنگاران ابتدا به تمجید از مردمان لرستان پرداخت و خاطره شیرین صعود با گهر دورود به لیگ برتر را بازخوانی کرد و گفت: همیشه برای تیم‌های لرستان بهترین آرزوها را دارم. یک سال خیلی خوب را اینجا داشتیم و از محبت بی‌نظیر مردم بهره‌مند بودیم؛ در بوشهر هم این اتفاق برای ما افتاده و مردم خونگرم بوشهر مثل لرستانی‌ها خیلی به ما محبت دارند.

 

مهابادی درباره عملکرد خوب تیمش در زمین حریف و مقابل یک حریف قدرتمند این‌طور پاسخ داد: دیدار خیلی سختی بود، خیبر تیم فوق‌العاده خوبی است و یک مربی کاردان دارد؛ در شهر خرم‌آباد بازی کردن فوق‌العاده سخت است و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به عملکرد تیم داوری، ابراز نارضایتی نسبت به عملکرد داور داشت و گفت: شاید اشتباه کنم ولی به نظرم در یک صحنه نیمه نخست داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد؛ من صحنه‌ای که خیبری‌ها معتقد بودند باید برای این تیم پنالتی گرفته شود را دقیق ندیدم ولی با قوانین جدید خیلی کم برخورد توپ به دست را پنالتی می‌گیرند.

 

داوود مهابادی درباره سرنوشت شاهین در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ یک پاسخ داد: ما تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم و هدف‌مان صعود به لیگ برتر است، حالا هر چه خدا بخواهد.

دیدگاه‌ها