کد خبر : 1763080 | 01 تیر 1400 ساعت 10:27 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از صعود به مرحله حذفی:

سرمربی بلژیک: ما واقعا متمرکز و حرفه‌ای بودیم

بلژیک شب گذشته در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2020 برابر فنلاند به پیروزی رسید تا با 9 امتیاز به مرحله حذفی صعود کند.

سرمربی بلژیک: ما واقعا متمرکز و حرفه‌ای بودیم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، پس از صعود تیمش به مرحله حذفی معتقد است که شاگردانش آماده برداشتن قدم بعدی در راه رسیدن به قهرمانی در یورو 2020 هستند.

یک گل به خودی ناگوار روی اشتباه لوکاس هاردکی، دروزاه بان فنلاند، و یک گل دیرهنگام از روملو لوکاکو پیروزی 2-0 بلژیک برابر فنلاند را رقم زد و شاگردان مارتینز با اقتدار کامل و کسب سه پیروزی از سه بازی خود به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله بعد شدند.

 

1614884

 

پس از سوم شدن در جام جهانی و صعود به صدر رنکینگ فیفا، مارتینز اکنون معتقد است که بازیکنانش بارقه هایی از آن توانایی و کیفیت لازم برای قهرمانی را از خود نشان می دهند.

مارتینز پس از این پیروزی گفت: "تیم در پنج سال گذشته بسیار با ثبات بوده است. اکنون مسئله این است که تک تک افراد را به بهترین سطح ممکن برسانیم.

ما واقعاً متمرکز و حرفه ای بودیم. خیلی خوب دفاع کردیم و منتظر گل اول شدیم. ما می دانستیم که زدن اولین گل گره‌گشا خواهد بود. در نیمه اول تقریباً به آن رسیدیم اما برابر تیم سرسختی بازی می کردیم."

 

1614883

 

بلژیک در مسابقه ای که قاطعانه مالکیت توپ را در اختیار داشت، به ندرت خود را در خطر از دست دادن کنترل بازی دید و علیرغم انجام هشت تغییر در ترکیب اصلی، مارتینز مشتاق بود ببیند برخی از ستاره هایش دقایق بیشتری بازی می کنند.

 

1614882

 

سرمربی بلژیک مخصوصا از عملکرد ادن هازارد پس از یک فصل مصدومیت به شدت رضایت داشت و افزود: "او حسابی به خودش فشار آورد و خیلی خوب جاگیری می کرد. به نظر رها می رسید و به چپ و راست می رفت. قدم بعدی حالا این است که ببینیم ادن آن پاس آخر و دوختن توپ به تور دروازه را هم با موفقیت انجام می دهد. من از نمایش او بسیار راضی بودم."

 

 

دیدگاه‌ها