کد خبر : 1763084 | 01 تیر 1400 ساعت 10:39 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان و زارع؛ فرصتی که باید تکرار شود

ملوان روز گذشته و در هفته ی سی ام رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ارایه گر بازی خوبی در برابر تیم مدعی مس بود و در نهایت یک بر صفر برنده از میدان خارج شد.

ملوان و زارع؛ فرصتی که باید تکرار شود 

به گزارش "ورزش سه"، این برد اما کمکی به صعود ملوان نکرد و تنها موجب افزایش امتیازات این تیم به عدد 42 شد و اگر انزلی چی ها به این روند در هفته های پایانی ادامه دهند بدون شک به نیمه ی بالای جدول خواهند رفت و مسابقات را با مقامی بهتر از یازدهمی و با خاطره ای خوش تمام خواهند کرد. 

 

بدون شک ملوانی ها با همه کمبودها چه در بخش مالی و چه در بخش فنی به دنبال صعود به لیگ برتر بودند چرا که موفقیت در لیگ یک تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند اما می شود گفت مازیار زارع و ملوان یک فصل پر از تجربه را پشت سر گذاشتند. در بعد نتیجه گیری مقام تیم ملوان قابل ارتقاء در هفته های پایانی است و دست کم این تیم در فصل پیش رو هیچ وقت نامزد سقوط نبوده است و تا به این جای کار همپای مدعیانی پارس جنوبی – خیبر و ... امتیاز گرفته است. البته که این نتایج از نگاه طرفداران ایده آل نیست اما بدون شک ایده های خوبی به مازیار زارع جوان برای ساختن یک تیم بهتر در فصل آینده و برنامه ریزی برای صعود به لیگ برتر در فصل پیش رو داده است. 

 

ملوان و مازیار زارع؛ فرصتی که باید تکرار شود. در یک چشم بهم زدن فصل جدید بازی ها از راه خواهد رسید و بهترین تصمیم بدون شک بدور از مسایل احساسی برنامه ریزی برای فصل آینده است. نه تنها ملوان خیلی از مدعیان هم از صعود به لیگ برتر باز می مانند. این اتفاق اکنون برای تیم هایی چون استقلال خوزستان – خیبر – پارس جنوبی جم رخ داده و اگر در نهایت تیم های هوادارا و بادران به لیگ برتر صعود کنند تیم های خوب دیگری چون مس کرمان – خوشه طلایی – فجر سپاسی – شاهین شهرداری بوشهر و ... هم از صعود باز می مانند. اما همان طور که اشاره شد فوتبال ادامه دارد و تیمی برنده است که بدون ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب چه کادر فنی و چه بازیکنان برای فصل جدید تقویت شود. 

 

ملوان یکی از تیم های باقی مانده در جدول بازی هایی حذفی است و چند مسابقه ای که در این تورنمنت پشت سر گذاشته و پشت سر خواهد گذاشت تجربیات خوبی به ملوانی ها و مازیار زارع هدیه کرده است. آنها در برابر تیم های بزرگ چون مس کرمان برنده بودندو به این نتیجه رسیدند در فصلی که گذشت چیزی از تیم های مدعی صعود کم نداشتند اما امتیاز دهی در بازی با تیم های کم نام و نشان تر آنها را از صعود به لیگ برتر باز داشته است. ملوان با مازیار زارع یک فصل دیگر باتجربه تر شده اند و به نظر می رسد در فصل آینده ملوان بهتری را شاهد باشیم. ملوانی که برای صعود حتما از نظر فنی باید تبدیل به یک تیم بهتر شود.

دیدگاه‌ها