کد خبر : 1763105 | 01 تیر 1400 ساعت 11:36 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سابق ایران و تکذیب پیشنهاد تیم فرانسوی

مارک ویلموتس مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، این روزها به عنوان کارشناس در شبکه های ورزشی اروپا ظاهر می شود.

مربی سابق ایران و تکذیب پیشنهاد تیم فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس مربی سابق تیم ملی ایران که پس از ناکامی های بزرگ در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و دو شکست غیرمنتظره برابر عراق و بحرین از کار برکنار شد، این روزها به عنوان کارشناس ورزشی در شبکه های ورزشی ظاهر می شود.


ویلموتس که به کارشناس ثابت شبکه ZDF آلمان تبدیل شده است و در جریان رقابت های یورو 2020 به کارشناسی دیدارهای این تورنمنت می پردازد، دو شب پیش نیز به عنوان مهمان در بخش فرانسوی شبکه beIN Sports حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات مجریان این برنامه بود.

 

1614913


ویلموتس که شایعاتی درخصوص حضور او به عنوان مربی جدید تیم دسته دومی آمیان در رسانه ها منتشر شده بود، در پاسخ به یکی از سوالات مجری برنامه درخصوص حضور در سطح دوم لیگ فرانسه گفت: من با چند باشگاه و چند تیم ملی ملی صحبت کرده ام. اما هیچ وقت ارتباطی میان من و باشگاه آمیان برقرار نشد.


او ادامه داد: برای انتخاب یک تیم، همه قطعات این پازل باید در جای خود قرار بگیرند. این جزئیات زیادی است که چه کسی می توانم با خود به تیم جدید ببرم و غیره. من یک پروژه می خواهم که همه چیز را در آن قرار دهیم تا موفق شود ، پروژه ای که من آن را با قلب احساس می کنم.

 

1614914


مارک ویلموتس که پس از دو شکست مقابل بحرین و عراق، تیم ملی ایران را در وضعیت بحرانی قرار داد و ملی پوشان تا آستانه حذف از این رقابت ها نیز پیش رفتند، پس از شکایت بابت قراردادش، موفق شد فدراسیون فوتبال را به غرامتی بیش از 6 میلیون یورو محکوم کند و همین مسئله باعث شد تا هواداران فوتبال در ایران دل خوشی از این مربی بلژیکی نداشته باشند.

دیدگاه‌ها