کد خبر : 1763132 | 01 تیر 1400 ساعت 12:55 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

حسنی علیه امتیازگیری مس در انزلی؛

یک جوان 16 ساله و گلی سرنوشت‌ساز! (عکس)

مهاجم جوان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مزد اعتماد مازیار زارع را داد و به عنوان بازیکن تعویضی، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان در جدال هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایران با فرصت‌سوزی‌های پرشمار در آستانه تقسیم امتیازات و پایان دادن به بازی با نتیجه مساوی بدون گل بودند، تعویض هوشمندانه مازیار زارع و آوردن یک مهاجم جوان و 16 ساله جریان بازی را تغییر داد و حتی سوغاتی یک امتیازی آن‌ها از انزلی به مقصد کرمان را هم از دستان آن‌ها ربود.

 

بازی تا دقیقه 85 بدون گل مساوی پیش رفت تا این‌که روی ارسال عالی پای چپ اصغر نصیری، امیرمحمد حسنی بالاتر از مدافعان مس کرمان بلند شد و طلسم دروازه مس کرمان را شکست و توپ را به تور دروازه حیدری چسباند تا این‌چنین در 16 سالگی، اولین گل خود را با پیراهن ملوان به ثمر برساند و در سرنوشت صعودکنندگان به لیگ برتر سهیم باشد.

 

چرا که مسی‌ها به دنبال کسب امتیاز از انزلی برای بقای خود در کورس رقابت مدعیان در اولین حضور فرهاد کاظمی بودند اما گلزنی حسنی همه معادلات را برهم زد و سه امتیاز شیرین خانگی را برای ملوان به ارمغان آورد تا شاگردان مازیار زارع 42 امتیازی شوند و فاصله‌شان برای صعود به نیمه بالایی جدول با رقبا به حداقل امتیاز برسد.

 

1614966

 

1614967

 

1614968

دیدگاه‌ها