کد خبر : 1763133 | 01 تیر 1400 ساعت 12:56 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر چه فدراسیون رای بدهد می پذیریم 

رنگرز: نساجی می‌خواهد چمن وطنی مصنوعی باشد

حسن رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران از آمادگی این اداره برای همکاری با باشگاه نساجی برای بهبود وضعیت استادیوم شهید وطنی خبر داد.

رنگرز: نساجی می‌خواهد چمن وطنی مصنوعی باشد 

به گزارش "ورزش سه"، البته در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است که می تواند به افزایش ظرفیت استادیوم شهید وطنی اشاره کرد. مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در توضیح بیشتر در این باره می گوید: نساجی ظرفیت زیادی داشته و سبقه خوبی دارد. سکوهای ورزشگاه وطنی را ساختیم و کار آن تمام شده است. امیدواریم در تیر ماه شاهد افتتاح این بخش باشیم تا ورزشگاه وطنی میزبان طرفداران نساجی باشد. چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است. یک ماه پیش نساجی در نامه‌ای مکتوب تقاضای تعویض چمن را داشت تا استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغ اعتبار آمده است و امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم شود.

 

مدیرکل ورزش مازندران درباره هزینه انجام این کار گفت: در استادیوم وطنی زیرساخت وجود دارد، اما باید تغییراتی در زه‌کشی صورت بگیرد. قیمت‌ها متفاوت است و ما باید این موضوع را در مناقصه بگذاریم. اعداد و ارقام متفاوت بوده که نزدیک به سه تا چهار میلیارد تومان است. اداره کل مازندران آمادگی تعویض چمن را به هر شکلی که باشگاه بخواهد دارد، اما نساجی خواسته است که چمن مصنوعی باشد.

 

حسن رنگرز هم چنین در خصوص رای دیدار پیکان – سایپا و شا ئبه هایی که در این باره وجود دارد، گفت:ما خودمان را مکلف به تمکین از قانون می‌دانیم. هر چه قانون تکلیف کند ما آمادگی پذیرش آن را داریم. ما به حرف‌های درگوشی توجهی نداریم و آیین‌نامه مبنای عمل است. ما اعتراض خود را گفته‌ایم، هر چه کمیته انضباطی ابلاغ کند، تمکین می‌کنیم.

دیدگاه‌ها