کد خبر : 1763134 | 01 تیر 1400 ساعت 12:57 | 160.7K بازدید | 5 دیدگاه

ابراهیمی و کریمی، به دور از حواشی تیم سابق

اهداف رویایی استقلال در فصل نقل و انتقالات در تهران چه می‌کنند (عکس)

امید ابراهیمی و علی کریمی دو بازیکن سابق استقلال که به رویای دور از دسترس هواداران این تیم برای بازگشت تبدیل شده اند، مشغول انجام تنیس فوتبال شدند.

اهداف رویایی استقلال در فصل نقل و انتقالات در تهران چه می‌کنند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و حواشی، بحران، مشکلات مالی و اختلافات مدیریتی باعث شده است تا هواداران این تیم بیش از قبل نگران اوضاع باشگاه مورد علاقه شان باشند و هر روز خبر حاشیه ای جدیدی پیرامون این باشگاه در رسانه ها منتشر می شود.


در حالیکه استقلال باید خود را برای دیدار حساس شهریور ماه مقابل الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور پرقدرت در لیگ آینده آماده کند، هواداران آبی پوشان چشم انتظار تقویت تیمشان برای تقابل با حریف قدرتمند و متمول خود در آسیا هستند اما مشکلات این تیم باعث شده است تا مدیران حتی قادر به پرداخت مطالبات بازیکنان در فصل جاری نیز نباشند.


در این میان، اخباری درخصوص جدایی علی کریمی و امید ابراهیمی دو بازیکن سابق استقلال از تیم هایشان در لیگ ستارگان قطر در رسانه های آن کشور منتشر شده است و این مسئله باعث گردید تا هواداران آبی پوش امیدوار باشند تا این دو مهره کلیدی تصمیم به بازگشت به ایران و پوشیدن پیراهن استقلال بگیرند.


با این وجود، بحران های مالی و حواشی پیرامون استقلال باعث شده است حتی این تیم در حفظ بازیکنان اصلی و کلیدی خود مشکل داشته باشد و بازگشت بازیکنانی نظیر ابراهیمی و کریمی به یک رویا برای هواداران تبدیل شود.


ابراهیمی و کریمی که طبق گفته های خودشان برای فصل بعد نیز در لیگ ستارگان قطر به فوتبال خود ادامه می دهند، در حال حاضر قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارند و این دو مهره کلیدی به طور قطع در فصل بعد نیز به حضور در قطر ادامه خواهند داد و خبری از بازگشت آنها به استقلال، حداقل در مقطع فعلی نخواهد بود.


این دو بازیکن که آخرین اردوی تیم ملی و حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی را به دلایلی از دست دادند، بی توجه به اخبار و شایعات منتشر شده پیرامون آینده شان، مشغول انجام بازی تنیس فوتبال شدند. کریمی و ابراهیمی در مجموعه انقلاب و به همراه امین منوچهری بازیکن سابق استقلال به تنیس فوتبال مشغول شدند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 


امید ابراهیمی نیز که با اتمام قراردادش با الاهلی قطر هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و گفته می شود او فصل جدید را با تیم الوکره به میادین بازمیگردد، در حاشیه این رقابت تنیس فوتبال که روز گذشته برگزار شد، برای دقایقی با امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر به صورت خصوصی گفتگو کرد و در مورد مسائلی که موضوع آن مشخص نیست، به صحبت پرداخت.


به هر حال کریمی و ابراهیمی به رویای غیر قابل تعبیر استقلالی ها برای فصل بعد تبدیل شده اند و این دو بازیکن به نزدیکان خود نیز اعلام کرده اند فصل بعد را به طور حتم در لیگ ستارگان قطر ادامه می دهند و فرهاد مجیدی برای تقویت تیم خود در فصل بعد، باید روی بازیکنان دیگری حساب باز کند.

دیدگاه‌ها