کد خبر : 1763136 | 01 تیر 1400 ساعت 13:08 | 47.5K بازدید | 4 دیدگاه

خوزه باسوالدو:

برای مسی متاسفم که اسکالونی مربی اوست!

خوزه باسوالدو، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، سخنان تند و تیزی را علیه لیونل اسکالونی، سرمربی فعلی آلبی سلسته، بر زبان آورد.

برای مسی متاسفم که اسکالونی مربی اوست!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین این روزها مشغول شرکت در رقابت های کوپا آمه ریکا است. آرژانتین پس از دو بازی با یک تساوی و یک برد، با چهار امتیاز صدرنشین گروه A این رقابت ها است.

خوزه باسوالدو ملی پوش سابق آرژانتینی که در جام جهانی 1990 و 1994 برای تیم ملی کشورش به میدان رفته بود، اما صحبت های تند و تیزی را علیه سرمربی آلبی سلسته مطرح کرده است و گفته که دلش برای مسی می سوزد که مربی مثل اسکالونی را در تیم ملی آرژانتین دارد. بازیکن سابق آلبی سلسته همچنین اضافه کرد که اسکالونی انگار دارد یک تیم زیر 20 سال را هدایت می کند!

 

1614980

 

باسوالدو گفت: "ما الان به شرایطی رسیده ایم که همه می پرسند آیا آنها خوب بازی می کنند یا نه و هیچکس فکر نمی کند که آیا آنها بالاخره یک عنوان قهرمانی می برند یا نه! بگذارید اسکالونی بگوید که ما می خواهیم کوپا آمه ریکا را ببریم. آنوقت خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. او انگار دارد یک گروه زیر 20 سال را هدایت می کند.

آرژانتین باید برای بردن چیزی و برای قهرمانی بازی کند. برای مسی متاسفم چرا که به نظر می رسد او تنها کسی است که می خواهد عناوین قهرمانی را به دست آورد. بقیه بی خیال هستند چرا که مربی بی خیال است. مسابقات قهرمانی اروپا را که تماشا می کنید فکر می کنید که آرژانتین توان بازی با آلمان یا فرانسه را دارد؟"

 

1614929

 

باسوالدو همچنین گفت که مایل است مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته، هدایت تیم ملی آرژانتین را برعهده بگیرد. او معتقد است که گالاردو می تواند به آلبی سلسته هویت بدهد.

 

او افزود: "گایاردو باید مربی تیم ملی باشد. ما باید به دنبال یک خط بازی سازنده باشیم. آرژانتین باید به دنبال ایده یک پروژه باشد، تصمیم بگیرد که به کجا می خواهیم برسیم و سرمربی هایی را که به درد این پروژه می خورند بررسی کند. گارکا و گایاردو کسانی که در حال حاضر مناسب این سمت هستند."

در پایان باسوالدو اظهار داشت که به خاطر عطشی که برزیلی ها برای پیروزی و موفقیت دارند، برزیل چند پله بالاتر از آرژانتین است.

در مقابل باسوالدو هیچ عطش و اشتیاقی را در تیم ملی آرژانتین نمی بیند و می گوید که آن حس تشنگی لازم برای گلزنی را از بازیکنی مثل لائوتارو مارتینز نمی گیرد.

 

1614982

 

باسوالدو اضافه کرد: "برزیل بیش از دو پله بالاتر از ما است. آنها تشنه موفقیتند، بچه های ما نه. من نیم بینم که مثلا لائوتارو مارتینز تشنه گلزنی باشد، آگوئرو است که مسی را همراهی می کند.

من اصلا طرفدار اسکالونی نیستم. او بدون هیچ تجربه ای این مسئولیت را بر عهده گرفت. این مشکل او نیست مشکل کسانی است که او را انتخاب کرده اند. او نمی تواند در شیوه بازی بازیکنان تغییری ایجاد کند."

 

برزیل و آرژانتین در مرحله گروهی با هم رو به رو نخواهند شد اما در مرحله حذفی ممکن است به هم بخورند.

 

دیدگاه‌ها