کد خبر : 1763142 | 01 تیر 1400 ساعت 13:37 | 43.3K بازدید | 2 دیدگاه

از گلی که در آورد تا گلی که نزد؛

شب عجیب مدافع مورد علاقه یحیی در آزادی! (عکس)

مدافع مشهدی تیم فوتبال پدیده، شب در دفاع موفق اما در حمله ناموفقی را مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی گذراند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که پدیده شب گذشته بازی را مقابل استقلال واگذار کرد اما با توجه به بضاعت فنی تیم فوتبال پدیده، شاگردان مهدی رحمتی نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند و به ویژه پس از وقفه قطعی برق، توانستند خطرات جدی روی دروازه استقلال ایجاد کنند و دو بار هم تیرک دروازه مانع از گلزنی آن‌ها شد.

 

یکی از بازیکنانی که سهم پررنگی در بازی خوب پدیده داشت، علی نعمتی مدافع بومی و چپ تیم فوتبال پدیده بود؛ نعمتی که از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی به شمار می‌رود و در چند نوبت تا یک‌قدمی انتقال به پرسپولیس پیش رفت اما به دلیل قرارداد با پدیده انتقال او نافرجام بود، مقابل استقلال انگیزه‌های دوچندانی برای درخشیدن داشت.

 

مدافع جوان پدیده در نیمه نخست توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید تا نیمه اول بدون گل مساوی به پایان برسد و او فرصت آن را داشت تا قهرمان ترکیب پدیده شود و شاگردان مهدی رحمتی را از شکست در ورزشگاه آزادی نجات بدهد.

 

1614996

 

1614995

 

1614997

 

چرا که نعمتی پیش‌تاخته روی ارسال کرنر صادق صادقی در دقیقه 90+11 و در شرایطی که استقلال با یک گل پیش بود، با تاثیر گذاری الجبوری، توپ به نعمتی در شش‌قدمی دروازه استقلال رسید که او توپ را به تیرک افقی دروازه کوبید تا حسرت گلزنی به استقلال برای مدافع جوان پدیده در این بازی بماند و نتواند نمایش فوق‌العاده‌اش را با گلزنی تکمیل کند و شب به یادماندنی را در ورزشگاه آزادی گذرانده باشد.

 

به ویژه آن‌که نعمتی در وظایف دفاعی‌اش به جز دفع توپ از خط دروازه، به خوبی توانست کانال راست استقلال را از کار بیندازد و بارها مانع از موقعیت‌سازی آبی‌پوشان از این سوی زمین شد.

دیدگاه‌ها