کد خبر : 1763149 | 01 تیر 1400 ساعت 14:01 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

در حمایت از فرهاد و علیه مدیرعامل؛

تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی

شماری از هوادران تیم فوتبال استقلال صبح امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و این‌گونه به شرایط مدیریت باشگاه اعتراض خود را بیان کردند.

تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که قرار بود تجمع اعتراضی هواداران استقلال هفته گذشته برگزار شود، فرهاد مجیدی با پیامی اینستاگرامی از هواداران استقلال خواست تا تجمعی نداشته باشند و مدیران باشگاه وعده به حل مشکلات داده‌اند؛ اما ادامه مشکلات مالی و مدیریتی استقلال و رابطه تیره و تار سرمربی و مدیرعامل استقلال باعث شد تا کاسه صبر هواداران این تیم نیز لبریز شود.

 

آن‌ها در نوبت قبلی قصد تجمع مقابل ساختمان باشگاه استقلال را داشتند اما هواداران استقلال امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا بتوانند از این‌رو صدای اعتراض خود را به نمایندگان مردم در ساختمان بهارستان برسانند و به وضعیت مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کنند.

 

بنرها و تابلوهایی که در دست معترضان استقلالی به چشم می‌خورد، همگی با شعار حمایت از فرهاد مجیدی و هم‌چنین هشتگ اخراج مددی بود که نشان می‌داد برخلاف اختلافات گذشته و دو دستگی‌هایی که بعضاً در میان هواداران به چشم می‌آمد، این‌بار همگی تاکید بر تغییر در ساختار مدیریت باشگاه استقلال دارند و هدف‌شان از تجمع امروز نیز اعتراض به وضعیت موجود مدیریت باشگاه بوده است.

دیدگاه‌ها