کد خبر : 1763151 | 01 تیر 1400 ساعت 14:04 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

فولاد با کلی انگیزه مقابل نفت (عکس)

شاگردان جواد نکونام انگیزه های بسیاری برای کسب پیروزی در بازی امروز خود دارند.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد امشب از ساعت 20:50 در دیداری معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. شاگردان جواد نکونام در این دیدار برای کسب پیروزی انگیزه های بسیاری دارند؛ آنها با در نظر گرفتن چند مورد، در بازی امشب تفکری جز کسب 3 امتیاز را در ذهن خود دنبال نخواهند کرد.

 

کسب تنها یک امتیاز در 3 بازی اخیر، اولین موردی است که فولاد را در شرایطی قرار داده که 3 امتیاز بازی امشب برایش از نان شب هم واجب تر است. این تیم که علی رغم تمامی مشکلات، حضور قابل قبولی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت، در بازگشت از این رقابت ها یک پیروزی ارزشمند مقابل گل گهر کسب کرد اما بعد از آن دیدار، مقابل نساجی و سایپا شکست خورد و با تراکتور مساوی کرد.

 

شاگردان نکونام با توجه به نتایج اخیرشان، جایگاه خوبی در جدول رده بندی ندارند و کسب 3 امتیاز بازی معوقه هفته بیست و دوم مقابل نفت مسجد سلیمان می تواند آنها را حداقل تا یک رتبه بالا ببرد و برای صعود به رتبه های بالاتر امیدوار نگه دارد. این تیم در حال حاضر با 31 امتیاز از 22 بازی در مکان هفتم جدول رده بندی حضور دارد و اگر بتواند نفت را امشب شکست دهد جای تراکتور در مکان ششم را خواهد گرفت.

 

1615014

احسان مرادیان در بازی رفت دو تیم به دلیل مصدومیت محسن فروزان درون دروازه فولاد قرار گرفت؛ مرادیان که یک هفته قبل مقابل سایپا نمایش خوبی داشت و موفق به ثبت کلین‌شیت هم شده بود، روز پر استرسی را مقابل نفت گذراند و یک بار در قامت ناجی تیمش مانع گلزنی نفت شد و روی تک گل بازی هم مقصر بود.

 

 

یکی دیگر از انگیزه های فولادی ها برای کسب برد در بازی امشب، نتیجه بازی رفت دو تیم است؛ جایی که نفت مسجد سلیمان بعد از 6 هفته شکست ناپذیری، اولین شکست فصل را به فولاد متحمل کرده بود. شاگردان نکونام شروع خوبی در لیگ برتر داشتند و طی 6 بازی نخست 2 برد و 4 تساوی کسب کرده بودند اما در هفته هفتم نوار شکست ناپذیری آنها به دست نفت مسجد سلیمان پاره شد و با یک گل مغلوب حریف خود شدند. حال فولادی ها برای جبران شکست بازی رفت، انگیزه های زیادی دارند و این موضوع در کنار دو مورد قبل می تواند فولاد را به یک حریف بسیار خطرناک برای شاگردان فکری تبدیل کند.

 

1615015

فولاد در بازی رفت دروازه تیم نفت را باز کرد اما ترایبان، داور بازی آن را مردود اعلام کرد؛ تصمیمی که کارشناسان داوری برنامه فوتبال برتر معتقد بودند که اشتباه است و گل فولاد در شرایطی سالم به ثمر رسیده است.

 

گفتنی است فولادخوزستان در چند دیدار اخیر خود در لیگ برتر با اشتباهات داوری مواجهه شده که باعث دو باخت مقابل نساجی و سایپا شده که شاگردان نکونام امیدوار هستند امروز بتوانند با پیروزی برابر نفت آن امتیازات از دست رفته را جبران کنند، با این امید که اشتباه داوری دیگر گریبانگیرشان نشود.

دیدگاه‌ها