کد خبر : 1763154 | 01 تیر 1400 ساعت 14:20 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

چوکا با پیوس امیدوارانه ادامه می‌دهد(عکس)

تیم فوتبال چوکا موفق شده پس از حضور فرشاد پیوس از سه مسابقه 7 امتیاز کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، چوکا که پس از بیست سال سرانجام سال گذشته موفق شد با پیوس جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را به دست بیاورد، در ابتدای فصل به دلیل مشکلات مدیریتی سرمربی خود را از دست داد و هادی شکوری برای هدایت تیم انتخاب شد که این مربی خیلی زود در هفته دوم پس از دو شکست پیاپی  از کار کنار گذاشته شد.


پس از شکوری، دو استقلالی سابق دیگر یعنی علی لطیفی و مهدی پاشازاده هم به عنوان سرمربی در اردوی چوکا فعالیت کردند. لطیفی در شرایطی که موفق به کسب 19 امتیاز شده بود، پس از شکست مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفا داد تا هم تیمی سابقش جای او را بگیرد. پاشازاده در شروع با پیروزی مقابل رایکا کارش را آغاز کرد ولی در ادامه سبزپوشان نتایج بدی با این مربی گرفتند، تا مدیران باشگاه چوکا تصمیم به انجام چهارمین تغییر سرمربی در طول فصل بگیرند و فرشاد پیوس که محبوبیت زیادی میان هواداران تالشی دارد، برای هدایت تیم در هفت بازی باقی مانده انتخاب شد.

 

1615019

 


پیوس در شروع موفق به کسب سه امتیازِ ارزشمند مقابل خوشه طلایی شد و هفته گذشته نیز مقابل نود ارومیه در آستانه کسب دومین پیروزی پیاپی در ارومیه بود که با پنالتی دقیقه 96 بازی به تساوی کشیده شد. شب گذشته سومین حضور پیوس روی نیمکت چوکا مقابل استقلال ملاثانی رقم خورد و بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 این تیم را شکست دهد تا موفق به کسب 7 امتیاز از سه مسابقه اخیر شود و شرایط سبزپوشان را بهبود بخشد.


چوکای تالش در حال حاضر 32  امتیازی شده و توانسته اختلاف 5 امتیازی با قشقایی که رده پانزدهم قرار دارد را از عدد 5 به عدد 2 کاهش بدهد تا امیدواری زیادی نزد هواداران ایم تیم برای ماندن ایجاد شود.هنوز 4 هفته از رقابت های لیگ دسته اول باقی مانده و چوکا اگر می خواهد در فصل آینده نیز در لیگ یک حضور داشته باشد، باید به همین روند ادامه دهد و از رتبه شانزدهم جدا شود.

دیدگاه‌ها