کد خبر : 1763161 | 01 تیر 1400 ساعت 14:26 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

در مرز فاجعه؛ اسپانیای انریکه چگونه صعود می‌کند؟

تیم ملی اسپانیا چیزی تا یک فاجعه فاصله ندارد و شاید فردا نتواند حتی مجوز حضور در یک هشتم نهایی یورو 2020 را به دست بیاورد.

در مرز فاجعه؛ اسپانیای انریکه چگونه صعود می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا فردا در آخرین دیدار دور گروهی یورو 2020 در ورزشگاه لا کارتوخا میزبان اسلواکی است. لاروخا در دو بازی نخست خود برابر سوئد و لهستان با تساوی متوقف شده و فردا در صورت کسب پیروزی قطعا راهی دور یک هشتم نهایی می شود ولی نتایجی که در دو روز گذشته به دست آمده، باعث شده تا اسپانیا حتی با تساوی در بازی فردا نیز شانس صعود را داشته باشد.

 

 

1615007

 

 

اول شدن اسپانیا

اسپانیا که به شدت زیر فشار افکار عمومی است و مردم این کشور از شیوه بازی تیم شان رضایت ندارند، پس از سوئد و اسلواکی در رده سوم قرار دارد. فردا اگر اسپانیا پیروز شود و سوئد به لهستان ببازد، اسپانیا اول خواهد شد.

 

 

1612269

 

 

دوم شدن اسپانیا

اگر اسپانیا بتواند اسلواکی را ببرد و سوئد نیز بر لهستان غلبه کند، اسپانیا دوم گروه خواهد شد. اگر اسپانیا ببرد و سوئد مساوی کند، بسته به تفاضل گل، اسپانیا می تواند دوم گروه باشد.

 

 

1613952

 

 

سومی اسپانیا

چهار تیم برتر گروه های شش گانه به دور بعد خواهند رفت. فردا اگر اسپانیا مساوی کند و لهستان نتواند سوئد را شکست دهد، اسپانیا با سه امتیاز و تفاضل گل صفر، به عنوان یکی از تیم های سوم راهی دور بعد می شود.

اسپانیا اگر ببازد و لهستان هم به سوئد ببازد یا مساوی کند، اگر تفاضل گل لاروخا بهتر باشد، این تیم سوم خواهد شد ولی دیگر نمی تواند تیم صعود کننده باشد چون یکی از دو تیم سومی خواهد بود که نسبت به 4 تیم سوم دیگر کمترین امتیاز را اندوخته اند.

 

دیدگاه‌ها