کد خبر : 1763162 | 01 تیر 1400 ساعت 14:55 | 28.2K بازدید | 6 دیدگاه

سامی اتوئو:

من باشم، سرخیو راموس را به بارسا می آورم

ستاره کامرونی سابق رئال و بارسا معتقد است سرخیو راموس می تواند مهره مفیدی برای بارسا باشد.

من باشم، سرخیو راموس را به بارسا می آورم

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه گذشته سرخیو راموس در مراسمی ویژه از رئال مادرید خداحافظی کرد. دوران حضور 16 ساله کاپیتان در رئال به اتمام رسید و از فصل بعد او را با پیراهن تیمی دیگر خواهیم دید. تا مدت ها تصور می شد بالاخره راموس و باشگاه بر سر تمدید به توافق برسند ولی راموس زمانی به پیشنهاد پاسخ مثبت داد که دیر شده بود.

 

 

1613491

 

 

ساموئل اتوئو در مصاحبه با رادیو مارکا و در مورد راموس گفت در ابتدا بگویم که دوست دارم راموس به پی اس جی بیاید. او مدافع فوق العاده ای است و قطعا می تواند کمک کند پی اس جی فاتح لیگ قهرمانان شود. من هوادار پی اس جی هستم و دوست دارم این تیم بالاخره بتواند بر طلسم قهرمان نشدن در چمپیونزلیگ غلبه کند. البته اگر من در بارسلونا هم مدیر بودم، تلاش می کردم او را جذب کنم. راموس دفاع بارسا را متحول می کند.»

 

 

1538120

 

 

اتوئو در مورد تمدید مسی گفت:« مسی خدای فوتبال است و باید همیشه ستایش شود. او را خوب می شناسم و می دانم عاشق بارسلوناست. برای لئو پول اهمیت ویژه ندارد و دوست دارد پروژه ورزشی متقاعد کننده ای در بارسلونا ببیند. در این صورت او قطعا تمدید خواهد کرد. سال های زیادی به پایان فوتبال مسی نمانده و حق اوست که از این سال های باقیمانده لذت ببرد. نه تنها بارسا که فوتبال مدیون مسی است. مسی دوست دارد همچنان جام ببرد و یک بارسای برنده می خواهد.»

 

دیدگاه‌ها