کد خبر : 1763172 | 01 تیر 1400 ساعت 18:40 | 22.5K بازدید | 6 دیدگاه

ساموئل اتوئو:

مسی و آگوئرو 60 گل برای بارسلونا می زنند

مهاجم کامرونی سابق بارسا به درخشش زوج لیونل مسی و سرخیو آگوئرو خوشبین است.

مسی و آگوئرو 60 گل برای بارسلونا می زنند

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود که سرخیو آگوئرو به عنوان بازیکن آزاد از سیتی به بارسلونا ملحق شد. او رویای بازی در کنار لئو مسی در بارسا را داشت و از فصل بعد در خط حمله این تیم کنار دوست صمیمی اش بازی خواهد کرد. بسیاری معتقدند هرچند قرارداد مسی با بارسا تمام شده ولی جذب آگوئرو به معنای نزدیک تر بودن مسی به تمدید است و آگوئرو با علم به ماندنی بودن مسی قبول کرده تا راهی بارسا شود.

 

 

1615049

 

 

سامی اتوئو سابقه 105 بازی کنار لیونل مسی را دارد. او زیر نظر فرانک رایکاد و سپس پپ گواردیولا در بارسا روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت.

اتوئو در مورد زوج مسی-آگوئرو گفت:« معتقدم این زوج هر فصل در مجموع 60 گل برای بارسا خواهند زد. فقط امیدوارم خدا از این دو محافظت کند تا دچار مصدومیت نشوند. جذب آگوئرو از نظر من اقدامی درست و هوشمندانه از سوی خوان لاپورتا(رئیس) بود.»

 

 

1610024

 

 

اتوئو ادامه داد:« زمانی به مسی گفتم تا زمانی که گل بزند، برای هواداران خدا محسوب می شود. او همیشه حرفم را گوش می کرد و پاسخی به من نداد. خیلی وقت ها از همه کارهایم می زنم تا پای تلویزیون بازی ها و گلزنی های لئو را جشن بگیرم. نمی توانم او را با پیراهن تیمی غیر از بارسا تصور کنم.»

 

دیدگاه‌ها