کد خبر : 1763178 | 01 تیر 1400 ساعت 16:38 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

المپیک باعث دور شدن ستاره ژاپنی از رئال

بعید است تاکفوسا کوبو فصل بعد را نیز در رئال مادرید به فوتبالش ادامه دهد.

المپیک باعث دور شدن ستاره ژاپنی از رئال

به گزارش "ورزش سه"، تاکفوسا کوبو بال 20 ساله تیم فوتبال رئال مادرید که فصل گذشته به صورت قرضی برای ختافه توپ می‌زد، ممکن است یک سال دیگر هم مجبور شود در تیمی دیگر به صورت قرضی بازی کند آن هم به خاطر حضور در المپیک 2020.

کوبو به اردوی تیم امید ژاپن دعوت شده تا در المپیک 2020 توکیو شرکت کند اما رفتن او به کشورش باعث می شود از تمرینات و اردوی پیش فصل رئال مادرید باز بماند.

 

 

1556897

 

 

در حالی که اردوی پیش فصل اکثر تیم‌های باشگاهی در اروپا پس از کار ملی‌پوشان‌شان در یورو 2020 آغاز می‌شود، کوبو در اواخر ماه جولای (23 جولای تا 8 آگوست) کار خود را در المپیک آغاز می‌کند. به این ترتیب او نزدیک به یک ماه و نیم از زمان حضورش در تمرینات تیم امید ژاپن درگیر این مسابقات خواهد بود و کل اردوی پیش فصل رئال مادرید را از دست خواهد داد.

 

 

1464397

 

 

از این رو کارلو آنچلوتی نخواهد توانست روی او حساب کند و سرمربی ایتالیایی جدید کهکشانی‌ها احتمالاً به باشگاه خواهد گفت که می‌تواند بازیکن ژاپنی‌اش را یک فصل دیگر به تیمی دیگر قرض دهد، درست مانند همان اتفاقی که فصل گذشته رخ داد.

کوبو فصل گذشته ابتدا به صورت قرضی برای ویارئال توپ می‌زد اما بعد از سپری کردن روزهایی کم فروغ در آنجا راهی ختافه شد. با توجه به عملکردی که او در ختافه داشت، احتمال دارد که باشگاه مادریدی با رئالی‌ها تماس بگیرد و درخواست تمدید قرارداد قرضی او را بدهد.

دیدگاه‌ها