کد خبر : 1763183 | 01 تیر 1400 ساعت 16:43 | 29.7K بازدید | 1 دیدگاه

وزیر ورزش همچنان مخالف است؟

درخواست جدید هیات‌مدیره برای برکناری مددی

هیات مدیره باشگاه استقلال بار دیگر خواهان برکناری احمد مددی از سمت مدیرعاملی شده است.

درخواست جدید هیات‌مدیره برای برکناری مددی

به گزارش "ورزش سه"، در پی اختلافات پیش آمده میان فرهاد مجیدی و احمد مددی سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال و همچنین انتقادهای بازیکنان از وضعیت کنونی تیم، هیات مدیره باشگاه بار دیگر خواهان برکناری احمد مددی شده است.


اعضای هیات مدیره استقلال که حدود دو هفته پیش خواهان برکناری مددی بودند اما وزیر ورزش موافقت نکرد، استعفای خود را تقدیم سلطانی فر کردند که با این استعفا نیز مخالفت شد.


از این رو در جلسه ای که با حضور علی نژاد و سلطانی فر برگزار شد مددی و هیات مدیره در سمت خود ابقا شدند که و هیچ کاری برای حل مشکلات استقلال از پیش نبردند.


حالا اما با بالا گرفتن مشکلات استقلال و البته اختلافات پیش آمده، اعضای هیات مدیره بار دیگر خواهان برکناری مددی از سمت مدیرعامل شده اند. در این خصوص گفته می‌شود اعضای هیات مدیره نامه برکناری مددی را امضا هم ‌کرده اند اما وزیر ورزش و علی‌نژاد همچنان مخالف این مساله هستند.


در این شرایط گفته می‌شود مسعود سلطانی‌فر همین حالا هم موافق برکناری مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست و حتی شنیده می‌شود او قصد دارد همه اعضای هیات مدیره باشگاه را تغییر بدهد و مددی با هیات مدیره جدید به کارش ادامه بدهد.
در هر صورت باید تا برگزاری جلسه مجمع استقلال که عصر چهارشنبه برگزار می‌شود صبر کرد و دید چه اتفاقاتی پیرامون مدیریت این باشگاه رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها