کد خبر : 1763186 | 01 تیر 1400 ساعت 16:57 | 32.9K بازدید | 3 دیدگاه

بلند پروازی پرسپولیس در جشن قهرمانی

ماجرای درج شماره 40 روی پیراهن پرسپولیس چه بود؟

پرسپولیس برای نهمین بار در چند فصل اخیر روی سکوی قهرمانی ایستاد و این بار بلند پروازی‌هایش را روی پیراهن جشن خود درج کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر مقابل قهرمان حذفی فصل پیش در ورزشگاه آزادی دیدار کرد. بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و بی شباهت به نبرد قهرمانان بود. اما نیمه دوم پر حرارت تر دنبال شد و دو تیم برنامه‌هایی داشتند که در نهایت سرخ‌های تهران روی حرکت دیدنی آل کثیر به گل رسیدند و در پایان فاتح سوپر جام ایران شدند.

 

نکته قابل توجه در جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها درج شماره 40 روی پیراهن مخصوص قهرمانی سوپر جام بود. عددی که به نوعی حاکی از سیری ناپذیری سرخ ها از قهرمانی بود و خط و نشانی برای باقی حریفان در جام هایی این تیم پیش رو دارد.

 

باشگاه پرسپولیس تاکنون به مناسبت ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ، یک قهرمانی در انتخابی باشگاه‌های ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، یک قهرمانی جام در جام آسیا، ۶ قهرمانی جام حذفی کشور، ۷ قهرمانی جام باشگاه‌های تهران (با احتساب جام شهید اسپندی) و دو قهرمانی جام حذفی تهران در سال‌های تعطیلی لیگ سراسری، ۴ قهرمانی سوپرجام، یک قهرمانی در جام بین‌المللی وحدت و یک قهرمانی جام ولایت، جشن قهرمانی داشته و به این ترتیب ۳۶ عنوان قهرمانی را از آن خود کرده‌ است.

 

 

سرخ های تهران که حالا ۳۶ جام در ویترین افتخارات خود دارند برای قهرمانی‌ در لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام ۱۴۰۰ و آسیا ۲۰۲۱ نقشه کشیده اند. عناوینی که پرسپولیس به عنوان هدف خود قرار داده و بدون شک رسیدن به همه آن‌ها در این فصل بسیار سخت و چالش برانگیز خواهد بود. باید دید در انتهای فصل، قرمزها تا چه اندازه به هدف خود نزدیک می‌شوند.

دیدگاه‌ها