کد خبر : 1763190 | 01 تیر 1400 ساعت 17:22 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

مس برای دیدار با پرسپولیس عازم رفسنجان شد

یکی از دیدارهای تعیین کننده هفته 24 ام رقابت های لیگ برتر، در ورزشگاه شهدای مس به میزبانی شاگردان محمد ربیعی برگزار خواهد شد.

مس برای دیدار با پرسپولیس عازم رفسنجان شد 

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره پس از وقفه‌ای که بازی های مقدماتی جام جهانی در لیگ برتر ایجاد کرد، رقابت های تیم های لیگ برتری فوتبال ایران با مصاف پرسپولیس و تراکتور در سوپرجام از سر گرفته شد و روز گذشته نیز استقلال در ورزشگاه آزادی موفق شد دیدار معوقه برابر پدیده را با پیروزی پشت سر بگذارد. امروز هم یک دیدار معوقه  برگزار می شود و دو تیم نفت مسجد سلیمان و فولادخوزستان در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف هم می روند.


اما از جمعه مسابقات لیگ برتر با برگزاری هفته 24 ام به صورت رسمی دوباره از سر گرفته خواهد شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال مس رفسنجان باید به مصاف پرسپولیس برود. امتیازات این مسابقه اگرچه روی کاغذ برای شاگردان یحیی گل محمدی که در رقابتی فشرده با سپاهان قرار دارند، بسیار پراهمیت است، ولی در سوی مقابل هم به دلیل اینکه مس رفسنجان در چند بازی اخیرش نتایج خوبی کسب نکرده، با تمام توان وارد میدان می شود و می خواهد در ورزشگاه خانگی نتایج بدِ هفته های گذشته و به خصوص شکست 5 بر 1 مقابل سپاهان در نقش جهان را به دست فراموشی بسپرد.


مس رفسنجان به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های مناسب، تمرینات خود را در تهران دنبال می کند و ساعتی پیش پس از برگزاری چند بازی تدارکاتی در فاصله تعطیلات لیگ، تهران را به مقصد رفسنجان ترک کرد تا رفته رفته آماده مصاف با پرسپولیس شود. این دیدار روز جمعه ساعت 19:15 دقیقه آغاز می شود.

دیدگاه‌ها