کد خبر : 1763191 | 01 تیر 1400 ساعت 17:25 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: افتخار می کنم راننده این اتوبوس هستم!

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال ابراز امیدواری کرد تیمش با روحیه مبارزه طلبی برابر فرانسه حاضر شود.

سانتوس: افتخار می کنم راننده این اتوبوس هستم!

به گزارش "ورزش سه"، مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد هدایت تیم ملی پرتغال را می توان دست راننده اتوبوس یا تدارکات این تیم نیز داد. البته مارکو روسی بعدها و پس از شکست 0-3 تیمش مقابل پرتغال در اولین بازی بابت این مصاحبه عذرخواهی کرد، اما فرناندو سانتوس مدعی شد افتخار می کند هدایت این اتوبوس را به عهده دارد.

 

فرناندو سانتوس گفت: "انتقادات مارکو روسی؟ من برای همه همکارانم احترام زیادی قائلم، اما همچنین برای همه رانندگان اتوبوس و تدارکات نیز احترام زیادی قائلم. من با صراحت به شما می گویم که افتخار می کنم که راننده اتوبوس خوبی برای این تیم هستم. این لبخند من نیز به خاطر اعتماد به نفس تیمی است که تسلیم نشده، مقابل آلمان بازی کرد و تا آخر جنگید. من به این تیم افتخار می کنم. آیا ترجیح می دادم برنده شوم؟ البته. اما ما باید به اینکه تا آخر مبارزه کردیم افتخار کنیم.

 

1612671

 

من برای آنجلا مرکل پیامی فرستاده و به او تبریک گفتم. آنچه اکنون مهم است این است که ما این چهارشنبه نیز در برابر تیم ملی فرانسه همین کار را انجام خواهیم داد و تا پایان بازی مبارزه می‌کنیم. مردم پرتغال در کنار تیم هستند و در این اوقات سخت باید یکدیگر را متحد و توانمند کنیم.

 

ما 1-0 جلو افتاده و و در نهایت 2-4 شکست خوردیم و این نتیجه ای نبود که می خواستیم. بعد از بازی مقابل آلمان خیلی ناراحت بودیم، اما حالا باید شرایط را تغییر داده و همه چیز را زیر و رو کنیم. رسیدن به این هدف و صعود به دور بعدی نیز تنها با روحیه جنگندگی و تمایل تیم به مبارزه تا پایان دیدار مقابل فرانسه امکان پذیر خواهد بود.

 

1612165

 

همه ما هنگام بازگشت از آلمان احساس ناامیدی داشتیم. همه احساس مسئولیت می‌کردند و روز بعد هم واکنش خوبی نشان دادند. آنها بازیکنان باتجربه ای هستند و می دانند که بعضی اوقات شما برنده نمی شوید. البته زمان هایی وجود دارد که حتی تیم‌های برتر نیز با شکست کنار نمی آیند.

 

همه می گفتند مجارستان شانسی برای صعود ندارد، آنها با فرانسه مساوی کردند. این بازی در شرایطی است که به خود ما بستگی دارد. اکنون ما باید کار خود را به خوبی انجام دهیم. ما می دانیم که فرانسه متمرکز بازی خواهد کرد و ما باید در همه این نقاط زمین مانند آنها باشیم. بعد از بازی با آلمان باز خودمان را بررسی کردیم. تیمی که در 58 بازی فقط یک بار 3 گل دریافت کرده، در  مقابل آلمان برای اولین بار با چهار گل دروازه اش باز شد."

دیدگاه‌ها