کد خبر : 1763195 | 01 تیر 1400 ساعت 17:33 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

احساس یک کودک را دارم

بنزما: 3 آرزو داشتم و به همه شان رسیدم

کریم بنزما در رویا زندگی می کند. به تیم ملی فرانسه بازگشته و به همه آرزوهایش نیز رسیده است.

بنزما: 3 آرزو داشتم و به همه شان رسیدم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما ماه قبل و پس از مدت ها به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او در پی وقایع مربوط به باج خواهی از متئو والبوئنا دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود و یورو 2016 و جام جهانی 2018 را از دست داد ولی در نهایت کادر فنی فرانسه متقاعد شد تا پاداش سه فصل درخشش کریم را بدهد و او وارد فهرست خروس ها برای یورو 2020 شد.

کریم هفته گذشته برابر آلمان کار را از ابتدا شروع کرد و مقابل مجارستان هم در میدان بود ولی هنوز موفق به گلزنی نشده است.

 

 

1612458

 

 

بنزما در حاشیه یک برنامه تبلیغاتی برای آدیداس گفت:« بچه که بودم، بالکن خانه ما مشرف به یک زمین چمن بود که البته برای فوتبال مناسب نبود با این حال ما آنجا بازی می کردیم. با استفاده از چوب درختان دروازه درست می کردیم و آن موقع هم مهاجم بودم. توپ را به من می رساندند و من بودم که مرتب گلزنی می کردم.»

 

کریم ادامه داد:« در کودکی سه آرزو داشتم و به همه نیز رسیدم. اول اینکه فوتبالیست حرفه ای شوم. دوم اینکه برای لیون بازی کنم و سپس پیوستن به رئال مادرید. فوتبال برای من یک شغل نیست و من عاشق این ورزش هستم. وقتی در تمرین حاضر می شوم، خوشحالم چون قرار است فوتبال بازی کنم.»

 

 

1612787

 

 

بازگشت به تیم ملی:« افتخار بزرگی بود. به خودم می گفتم هرگز ناامید نشو و بالاخره مزد این هم مرارت را می گیری. به سختی تلاش کردم و آنقدر خوب کار کردم تا به تیم ملی برگردم.  چه چیزی بهتر از بازی برای تیم ملی آن هم در یورو؟ حالا احساس یک کودک را دارم. می دانستم که اگر پاپس نکشم، بالاخره شانس بازگشت را پیدا خواهم کرد.»

 

دیدگاه‌ها