کد خبر : 1763197 | 01 تیر 1400 ساعت 17:47 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل جذاب هفته برای دستیابی به سهمیه صعود

لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حساسیت بالایی در گروه اول این مسابقات فردا دنبال خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل در لیگ دسته دوم، شهرداری همدان در گروه اول این مسابقات با اختلاف هشت امتیازی نسبت به جدی‌ترین رقیب خود در آستانه صعود به لیگ آزادگان قرار دارد. این تیم فردا در دیداری حساس به مصاف ویستاتوربین تهران خواهد رفت که در سودای دستیابی به سهمیه صعود قرار دارد.

 

 

1615099

 

 

شهرداری همدان هفته گذشته با برتری مقابل رقیب خود به اختلاف هشت امتیازی با تیم دوم دست یافت تا در سه هفته پایانی از شانس بالایی برای امتیاز صعود برخوردار باشد. ویستاتوربین نیز در دیداری تماشایی و جنجالی مقابل سپیدرود در رشت به تساوی یک – یک رضایت داد تا همچنان با حفظ جایگاه دوم، شانس صعود را برای خود شکل دهد. محمد غلامی، مهاجم باتجربه سپیدرود و عارف صیفی مدافع ویستاتوربین گلزنان این بازی بودند.

 

فردا در دیدارهای حساس این گروه، ویستاتوربین در استادیوم غدیر تهران میزبان شهرداری همدان است. مس نوین دیگر مدعی صعود از این گروه در کرمان برابر محتشم تبریز قرار خواهد گرفت. علم و ادب نیز در دیداری شاید آسان برابر آوالان کامیاران حاضر خواهد شد. دیدارهای این گروه از ساعت 20:30 برگزار خواهد شد و کمیته مسابقات و فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت‌هایی که در خصوص صعود و بقای تیم‌ها شکل گرفته، اقدامات نظارتی مناسبی را در نظر گرفته است.

 

 

1615100

 

ویستاتوربین فردا در دیداری حساس برابر شهرداری همدان قرار خواهد گرفت. آنها امیدوارند با حفظ دروازه خود مقابل حریف، به برد ارزشمندی دست یابند.

 

 

1615101

 

عارف صیفی، مدافع جوان ویستاتوربین در بازی قبلی زننده گل تساوی‌بخش این تیم بود و امیدوار است اینبار برابر شهرداری همدان در فینال لیگ دو نیز موفق شود تیمش را در مسیر دستیابی به نتیجه لازم همراهی کند.

 

 

 

1615102

 

مرتضی نگهداری بعد از درخشش در دیدار برابر آوالان و هت تریک در ترکیب این تیم، باید دید برابر شهرداری همدان نیز قادر به ثبت گل و حرکت تاثیرگذار در جمع ویستاتوربینی‌ها خواهد بود؟
 

 

 

1615107

 

حامد اکبری نیز به عنوان دیگر مهره تاثیرگذار ویستاتوربین از امید زیادی برای موفقیت در این جدال برخوردار است.

 

 

 

1615106

 

کمیل حیدری در دیدارهای اخیر در نقش ستاره تاثیرگذار ویستاتوربین ظاهر شده و باید دید برابر شهرداری همدان چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

 

 

 

1615103

 

جهانگیر عسگری مهاجم باتجربه و کاپیتان ویستاتوربین در بازی رفت ستاره تیمش بود که البته نتوانست راهی به دروازه حریف بیابد. او امیدوار است با گلزنی در جدال با نماینده همدان شانس دستیابی به عنوان آقای گلی را نیز برای خود شکل دهد.

 

 

دیدگاه‌ها