کد خبر : 1763200 | 01 تیر 1400 ساعت 17:45 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو روسی: ما در گروه مرگ قرار داشتیم

مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان معتقد است تیمش در سال های اخیر خیلی پیشرفت کرده است.

مارکو روسی: ما در گروه مرگ قرار داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، کسب تساوی برابر تیم ملی فرانسه باعث شد تیم ملی مجارستان علیرغم قرار گرفتن در گروه مرگ رقابت های یورو 2020 تا روز پایانی نیز برای صعود به دور بعدی شانس داشته باشد. حالا و در آستانه دیدار دشوار برابر تیم ملی آلمان، مارکو روسی مدعی شد تیمش در گروهی قرار گرفته که تیم های حاضر در آن از شانس صعود به مراحل پایانی این تورنمنت برخوردارند.

 

مارکو روسی گفت: من فکر می کنم که کسب جواز صعود به دور بعدی یک موفقیت مهم است. ما در جولای 2018 شروع به کار کردیم و در آن مقطع به نظر نمی رسید مجارستان تیمی در اندازه صعود از چنین گروه دشواری باشد. اما هرچه پیش رفتیم از بسیاری جهات بهتر شدیم و در نهایت به سطح مورد نظر خود رسیدیم.

 

1615104

 

پیروزی بزرگ در مرحله پلی آف مقابل ایسلند؟ دو دقیقه به پایان بازی مانده بود، ما 1-0 عقب بودیم و به نظر می رسید دیگر امیدی نیست. اما در ادامه کمی شانس آوردیم، البته فکر می کنم لیاقت پیروزی را داشتیم و البته خوش شانس هم بودیم.

 

حالا ما در برابر سه تیم بازی می کنیم که ممکن است به نیمه نهایی رسیده و در لندن بازی کنند. گروه ما "گروه مرگ" نامیده شده است و از نظر همه تیمی که قادر به صعود از این گروه نبوده مجارستان است. از نظر تئوری مخالفت با افرادی که اینگونه پیش بینی می کنند دشوار است."

دیدگاه‌ها