کد خبر : 1763202 | 01 تیر 1400 ساعت 18:20 | 36.5K بازدید | 1 دیدگاه

از خالکوبی ویژه تا خوانندگی

5 نکته که در مورد ممفیس دیپای که نمی دانید

ممفیس دیپای مهاجم جدید هلندی بارسلونا را یکی از امیدهای فصل بعد باشگاه کاتالان می دانند.

5 نکته که در مورد ممفیس دیپای که نمی دانید

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای چند روز پیش به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست. مهاجم هلندی با بارسلونا تا 2023 قرارداد بست و پس از چند فصل خوب در لیون اکنون چالشی جدید را در بارسا پیش رو خواهد داشت. این مهاجم 27 ساله چهارمین خرید بارسا برای فصل بعد محسوب می شود.

فکر می کنید همه چیز را در مورد دیپای را می دانید؟ یک بار دیگر فکر کنید.

 

 

1615114

 

 

عاشق بازی برای رونالد کومان

ممفیس هرگز پنهان نکرده است که دوست دارد زیر نظر رونالد کومان کار کند. او دورانی که کومان سرمربی هلند بود، توانست بسیار خوش بدرخشد. ممفیس 18 بازی برای هلند تحت هدایت کومان انجام داد و توانست 11 گل بزند و 12 پاس گل بدهد. در واقع به طور متوسط هر 70 دقیقه او روی ثبت یک گل تاثیرگذار بود.

 

خالکوبی برزیلی بسیار ویژه

ممفیس اولین گل خود برای هلند را در جام جهانی 2014 برزیل به ثمر رساند. در برتری 3-2 دور گروهی برابر استرالیا او زننده یکی از گل ها بود.  به یاد همان گل بود که او تندیس معروف مسیح در ریو را روی بدنش به تاریخ 18 ژوئن 2014(تاریخ ثبت گل) خالکوبی کرد. او 50 خالکوبی دیگر از جمله خالکوبی یک شیر بزرگ که تمام پشتش را پوشانده است را روی بدن خود دارد.

 

ممفیس لطفا

همواره نام ممفیس را پشت پیراهن او درج شده می بینیم و نه نام خانوادگی دیپای را. او در توضیح دلیل این مساله گفته است که پدرش وقتی او تنها 4 سال داشت، خانواده را ترک کرد. دیپای سال 2015 به بی بی سی گفت:« این قضیه به بخش مهمی از زندگی ام تبدیل شده است. قضیه فوتبالی نیست اما همه ما یک زندگی دیگر هم کنار زندگی فوتبالی مان داریم.»

 

 

1615115

 

 

مشغولیت در موسیقی

ممفیس غیر از تبحر در گلزنی، در امر موسیقی نیز فعالیت دارد. او عاشق موزیک است و حتی سال 2017 یک موزیک ویدیو نیز منتشر کرد. او سابقه همکاری با هنرمندان مشهور هلندی برودرلیفد، وینه و نانا فوفی را هم دارد.

 

نامزدی با لوری هاروی

دیپای سال 2017 مدتی با دختر شومن و کمدین معروف آمریکایی "استیو هاروی"، نامزد بود. هاروی حتی در صفحه توئیتر خود نوشت:« او(ممفیس) جوان خوبی است.» در نهایت اما نامزدی او با لوری هاروی دوام نداشت و از یکدیگر جدا شدند.

 


محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها