کد خبر : 1763209 | 01 تیر 1400 ساعت 18:19 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری: بازی با فولاد جنگ هافبک‌هاست

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان با اشاره به دیدار سخت تیمش مقابل فولاد خوزستان، مدعی است تیمش با هدف کسب نتیجه در این جدال حاضر خواهد شد.

انتظاری: بازی با فولاد جنگ هافبک‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان امشب در دیداری حساس برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت و نیما انتظاری امیدوار است همانند دیدار رفت بتواند نمایش موفقی در این دیدار از خود به جا بگذارد. هافبک دفاعی شوتزن مسجدسلیمانی‌ها با شوتی دیدنی در بازی رفت توانست در نقش گلزن تیمش ظاهر شود.

 

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش در تعطیلات لیگ می‌گوید: بخشی از اردوی آماده سازی ما در تهران بود و شرایط نسبتا خوبی داشتیم. 10 روز مانده به بازی‌ها به مسجد سلیمان آمدیم تا هم با شرایط آب و هوایی آشنا شویم و هم برای بازی با فولاد خوزستان که در اهواز است، آماده شویم.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: از جانب بازیکنان و کادرفنی اوضاع خوب است اما متاسفانه از جانب باشگاه اوضاع خیلی خوب نیست. با توجه به تمام مشکلات و دریافتی‌های کمی که داشتیم واقعا بسیار کم از مسائل مالی صحبت کردیم. از مردم این شهر خجالت می‌کشیم و تمام تلاش ما برای خوشحالی این هواداران است. در سطح لیگ برتر باید حمایت هم لیگ برتری باشد. با این شرایط تمام تمرکز ما به بازی مقابل فولاد خوزستان است چراکه در درجه اول تیم نتیجه بگیرد و بعد از آن هم آبروی خودمان است. هرچقدر هم که ما به این مسائل فکر نکنیم ولی در سطح فوتبال حرفه‌ای چنین مواردی به تمرکز تیم آسیب می‌زند. ما هر زمان دریافتی داشتیم، یک سری معضلات بوده، یک سری راضی بودند و یک سری ناراضی چراکه نوع تقسیم و خرج کردن پول مدیریت نمی‌شود و این به کل تیم آسیب می‌زند.

 

بازیکن نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی با فولاد خوزستان نیز گفت: برای این بازی همه مشکلات را فراموش کرده‌ایم تا نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم بعد از بازی اتفاقات بهتری رقم بخورد. ما با تمام توان تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و می‌توانیم به رتبه‌های بالای جدول دست پیدا کنیم. به سقوط فکر نمی‌کنیم و دل مردم و هواداران نفت مسجدسلیمان را شاد کنیم. فولاد تیم سازمان یافته و خیلی قدرتمندی است که کادر فنی خیلی خوبی دارد. بازی دشواری پیش رو داریم ولی ما نشان دادیم مقابل سپاهان و پرسپولیس و هر تیم لیگ برتر که مدعی باشد، تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با نتیجه‌ای که به نفعمان است از زمین خارج شویم.

 

بازیکن تیم نفت که در بازی رفت موفق به گلزنی برابر حریف شد درباره جنگ خط میانی و شوتزن دو تیم در این بازی گفت: خط هافبک فولاد از همه خطوط دیگر این تیم قوی‌تر است. آنها بازیکن‌های باکیفیت‌تری دارند و این تقابل‌ها جلوی بازیکن‌های خوب برای ما شیرین است. بازی رفت اولین گل را به فولاد زدم واین موضوع انگیزه‌ام را چندین برابر می‌کند و تمام تلاشم را می‌کنم در این بازی هم گلزنی را تکرار کنم. این بازی جنگ هافبک‌های شوتزن و گلزن است و امیدوارم بتوانم من نیز در کنار دیگر بازیکنان تاثیر مثبتی در روند بازی داشته باشم.

دیدگاه‌ها